AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
487

Komplimang? -Ja!

Gissa vad som hände sist jag var på Biltema!?

En snubbe kam fram och frågade om jag ville sälja bilen... hehe.. komplimang? -Ja!

Dock måste jag nog inse fakta och förstå att han nog trodde att det var en 325:a eller dylikt!!! =)

/Anderberg

Kolla in bilen på Länk
markus00
Om du va utanför biltema skulle inte jag ta det som en komplemang.
markus00

Varför?

/Anderberg

Kolla in bilen på Länk
jo
1.369
johankihl
318iS turbo -90 steg6
BMW M3 -94

Har du aldrig hört talas om uttryck som Feltema och sånt. Biltema säljer om du inte visste det tredje sorterings varor, inget folk brukar skryta om att de har handlat grejer på Biltema direkt.
gagge
alltså du har ju en helt vanlig e30?
dessutom e de en 316.. va e de som e så speciellt med den? du verkar tycka det är en m3 e46
Spelar väl ingen roll vart man har parkerat bilen...
Kul att någon uppskattar ens bil eller???

Gagge: Varför skulle han tro att han har en m3
markus00, johankihl, gagge, vilken trist attityd ni har. Om någon frågar om man är villig att sälja sin bil skulle jag också ta det som en komplimang. Eller det kanske är normalt att man frågar så på skitbilar man inte har något intresse av? Om nu Jocke_999 har en "helt vanlig" 316 men vårdar den som det anstår en bmw så varför är det så ofattbart att någon skulle vara intresserad av den? Nä, skärp till er och var inte så jäsingens nedlåtande.

Jocke_999, grattis. Alltid lika kul när man får trevliga kommentarer på sin bil, oavsett modell.

/Mvh
Pe
4.290
Pelle Persson
e81 118d-09
e87 123d
e60 550i
e12 525-74
e28 535i
elva mit turbo
Jag hoppas verkligen att vissa personer kan bättra på sin attityd ang andras bilägande här!
Meningen med listan är att hjälpa varandra och komma med tipps, inte att racka ner på någon och någons bil, speciellt om man inte känner personen i fråga!

MVH
Pelle
cs4605
Jag instämmer med er som tycker bilen är snygg. Jag har själv sett den på gatorna här i byn vid något enstaka tillfälle och kan intyga att den ser jäkligt fräsch ut.

Förstår inte heller varför det inte skulle va någon komplimang bara för att han stod utanför Biltema. Visst att deras reservdelar inte är nån tripp till Bahamas direkt. Många är där och köper andra grejer och behöver nödvändigtvis inte ha svårigheter att skilja en Trabant från en BMW.

Den där snubben kan få köpa min bil istället. För den är till salu. =)
gagge
hmm...
är det alltid en komplimang om nån frågar om den är till salu?

ni får ursäkta min attityd.. jag e fortfarande le på att min bil e kvaddad...
När är det inte en komplimang? :)

Trist att höra om bilen gagge. :(
Hehe, jag körde tidigare runt i en ganska rostig Toyota Corolla från 81. Vid ett ganska stort antal tillfällen var det personer som var på mig och frågade om den var till salu...
:-)

/Micke
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.