|
|
|
|---|---|
| Länk lite nyheter från bmw performance främst till coupen... lite synd att fronten från sedanen inte kan fås till coupen .. som vanligt så är det snyggt från bmw performance men dyrt | |
Buspelle |
BMW har med all säkerhet genom noggranna analyser konstaterat att det finns en potential i marknaden för performanceprodukter. Tror vi kommer få se mer av detta, vilket är kul. Är dock personligen mer vän av sådant som verkligen innebär ökad "performance" än plastbitar, stripes och konstiga rattar. |
|
Jag tycker det ser riktigt häftigt ut, men jag har svårt att förstå om man exempelvis byter till en performance ratt på en vanlig e90 utan M-pak ens. Det känns lite som att antingen byter man alla paneler till kolfiber samt ratten till mocka eller så byter man inget och då endast på bilar som redan har M-paket. Performance fronten tycker jag inte är lika snygg som orginal M-sport. |
|
|
MaCKan_86: Kanske för att man gillar rattar som är sköna att hålla i? Som jag t.ex. Skulle gärna ta Performanceratten, den utan displaykrafset. Säkert trevligare än original-sportratten. Men jag känner däremot inget som helst sug efter kjolar, spoilers och kolfiberkrafs, har ändå ingen nytta av det på familje-dieselracern, skulle bara tycke det vore bortkastade pengar som jag hellre bränner på annat. Håller med om att M-sportfronten ser bättre ut än Performancefronten. |
|
| Länk lite nya prylar till facelift modellen.. | |
| Har köpt en del performance prylar till min 335xi E92 och det lyfter helt klart bilen. Framförallt ratten och interiörlisterna, har lite bilder på min profil. | |
| Med Känsla: riktigt snygg bil :D njurarna var riktigt snygga och ovanligt med sån stil i sverige | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.