|
|
|
|---|---|
|
Tjena har en Bmw e32 740i -92 jag tog fram bilen förra veckan då den stått i vinter idé. upptäckte i dag att Farthållaren inte reagerar alls hur jag än vrider och trycker på spaken till F-hållaren, det sjuka är att den funka hur bra som helst innan jag ställde av den, så är det ngn som vet vad det kan va för fel? alla säkring är hela. men kom på nu att jag inte har kollat säkringarna under baksätet. men om någon har ett tips så skulle det inte sitta fel:) Mvh:Jonas | |
| En gissning, Hade du batteriet på laddning under vintern? prova ladda batteriet och se om den fungerar. | |
| Japp det hade jag, hade även - polen av:) | |
| Kollade alla säkringarna idag och dom va hela:( så vad kan jag kolla mer? | |
|
Det finns inte så mycket övrig elektronik i systemet. Det finns bara 4 felkällor kvar att söka i: 1. Trasig drivmotor (sitter bakom vä. strålkastare) 2. Trasig spak 3. Ingen ström, dvs. kabelbrott eller ärg i ngn. av kontakterna. 4. Trasigt styrdon, sitter bakom vänster kickpanel (högtalare). BMW - Du mein einzig Licht. Die Rose hat nicht,was an Farb und Schein wie Sie,mein Bayrische Mädel. |
|
| Tackar så mkt, ska kolla det i helgen om jag har tid:) | |
hatter |
tändningsplattan kass? kostar inte mkt o byta. allt går igenom den så om den gett upp kan de vara så enkelt? vart de på min ;) |
|
Du menar tändningsplattan till Tändningslåset? mjo det kan det kanske va, för att det har blivit trökt att vrida på nyckeln Mvh: Jonas. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.