|
|
|
|---|---|
|
Lite påklistrade m-sport märken innebär väl inte att det är M-paket? :) Länk | |
|
Hahaha. Vilken skojjare... Får köpa M5 märken till min och kalla den m5.. ;) |
|
| Haha snygga klistermärken. Det enda bmw själva sätter dessa märken på är fälgar. Dekaltrim utan dess like. | |
|
Inget är M-sport på den den där, inte ens ratten Usch vad fult... |
|
|
fanns det ens ett riktigt m-paket till z4:an?? |
|
| Tror inte det finns ett kompett att köpa men man kan väl plocka ihop ett iaf... fälgar, stolar, front, ratt osv | |
| finns ju z4m front samt aerodynamikfront men en m-paket front saknas väl? det jag menar med riktigt m-paket är så som man t-ex kan beställa till 3-serien med komplett chassiuppdatering, kjolpaket och sportutrustning | |
|
Nej, något M-paket fanns inte till E85/E86. De alternativ som stod till buds varierade med årsmodellerna men det handlade enbart om enskilda tillval och således inget paket. Herrn bakom annonsen borde revidera en i övrigt helt okej annons lite. Först ska pratet om "fullutrustad" bort, det är en floskel jag inte gillar då den mer eller mindre alltid bevisar okunskap. Vidare borde eBay-emblemen utgå tillsammans med det massiva lagret av Bregott som ser ut att ligga på ratten. |
|
| Jag tror jag får ta å klistra på ett M-märke på mina M-sport stolar. Det blir nog skitsnyggt. | |
|
Har man 'the real deal' behövs inga emblem, den biten har BMW själva löst på bästa sätt. Diskret och snyggt tillika helrätt. Åker man Z4 utan M men med M-sportstolar finns inget M i nackstödet men även då gör man bäst i att hoppa över klistermärken och annat junk. Det fatala nederlaget består dock i standardstolar i kombination med märkliga M-emblem från eBay. Resultatet blir pannkaka. |
|
|
Pannkaka M. mera... Haha, ursäkta min dåliga humor. |
|
|
Här har vi en Z4 2,5si -06:a med M-Sport enl bilfirman : Länk BMW CS #07491 |
|
|
Gör följande: Lämna in din bil hos Köhler Racing Länk och byt till detta: kamaxlar: Dr Schreick Kamdrev: Dr Schreick Ventilfjädrar: Dr Schreick Modifiera Insprutet med större spridare Större insug samt Sportluftfilter" Extraktor grenrör "SuperSprint" Effektavgassystem "SuperSprint" Modifierat styrprogram med mappning. Effekt och prestanda: Standard M3: 343hk/360Nm Trimmgrad 1: 363hk/370Nm Trimmgrad 2: 395hk/400Nm Mvh Fredrik BMW CS #07491 |
|
|
Postade det sista inlägget i fel tråd! Sorry** BMW CS #07491 |
|
|
Den röda var tämligen välutrustad, den utökade läderklädseln imponerar! Ordet unik ligger nära till hands då det inte lär vara många svensksålda bilar som har detta. Beträffande M-sport så avser det ratten, chassiet och stolarna. Rubriken medger inte särskilt många tecken varför en beskrivande förkortning likt M-sport kan vara motiverad. Helt klart bättre (och mer sanningsenligt) än 'fullutrustad' eller annat halvt osant tjafs. |
|
| Vad exakt menas med utökad läderklädsel? | |
|
Utökad läderklädsel innebär läderklädd instrumentpanel, ovandelen på dörrsidor m.m. /Masten |
|
| Okej, ser inte ut som om bilen i länken ovan har det i så fall, eller ser jag fel? | |
|
Hoppsan, jag hade lite fel där. I annonsen står det följande "Svart utökad Läder Paket New England (LBSW); Stolar, Dörrsidor, Vindruteram och Solskydd". På Z3 däremot är det som jag skrev vid utökad läderklädsel, samt mittkonsollen. /Masten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.