|
|
|
|---|---|
|
Länk Blocket blocket blocket Någon som kollat på bilen? funderar på köpa den? Men miltalen, vet någon om de stämmer? MVH | |
|
Har för mig att det är en medlem här på AP som äger eller har ägt den i alla fall, Ser fin ut för övrigt! Åk ut och provkör Mvh Johan |
|
|
Jaha okej, men miltalen? va tror du om det? är de inget företag som säljer den? MVH |
|
| Gör ett utdrag på service historiken på bmw | |
|
Hur gör man det? Kan inte så mycket om bilar, är 19 år gammal.:) Men en m3:a har varit drömbilen sen ja varit ett barn:) hehe. Men vad tror du? ser den bra ut? dyr? lagom pris? mvh |
|
|
Ring till bmw bara. Fast har den varit på service utanför bmw ser dom det dock inte. Själva bilen ser ju fin ut enligt bilderna,fast tycker inte den där inredningen var någon höjdare. Åk och kolla! Här har du ett alternativ när du ändå är i stockholm Länk Trevligt med endast 1ägare |
|
|
AHa vad kostar det då? neej, inte min typ, tycker det ska vara svart:) dessutom har den gått mycket mer också ju, högst 8 tusen mil. Vad har du för någon? svart färg lr? mvh. Så du ty cker priset är bra? |
|
|
Den bilen som Haas länkar till har betydligt fler ägare än vad som står i annonsen. Närmare bestämt åtta om jag minns rätt. |
|
|
Registreringsnummer: STA043 Fabrikat: BMW M3 Färg: SILVER Fordonsslag: PB Fordonsår: 2001 Fordonsslagsklass: I Chassinummer: WBSBL91070JP79225 Typgodkännandenummer: e1*98/14*0150*02 Typgodkännandedatum: 2001-07-06 Senaste EU-regbevis del 1: 2009-02-18 Senaste EU-regbevis del 2: 2009-02-18 Handelsbeteckning: Upplysningar: Kredit Fordonsdata Fordonsstatus: I trafik (2001-12-20) Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Ja Antal ägare: 8 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: Producentansvarig: I trafik första gången i Sverige: 2001-12-20 I trafik första gången i utlandet: Ägarbunden dispens: Nej Ägarbunden dispens upphör: Nej Besiktningsuppgifter Besiktningstermin: 2011-01-01 - 2011-05-31 Senast godkända besiktning: 2010-03-18 Vägmätarställning: 139239 Skatteuppgifter Fordonsskattepliktigt: Ja Årsskatt, kr: 2001 Återbetalning vid avställning, kr: 333 Betalningsmånad/er: juni Vägtrafikregisteravgift: 65 kr ska betalas samtidigt med årsskatten. |
|
|
Vart hitta du dessa information? kan du kolla den svarta bmw:n till mig? MVH |
|
|
här kan du kolla upp bilar: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.