|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag undrar hur många M3 E46 det är som har el-infällbara backspeglar? Ni som skriver här och äger en sådan kan väl svara :-) All annan info om hur många som har det vs inte har det osv är av intresse. Alltså en knapp på förarsidan för att fälla in (upp) speglarna.. Mvh | |
|
Jag har det på min M3 E46 -02 :) Av de 10-tal M3or jag kollat på har de inte haft det. |
|
| Jag har oxå på min 05a och har ställt mig samma fråga :) | |
| Det är guld värt för mig när jag ska in/ur garaget. | |
| Även min M3:a är utrustad med denna funktion. | |
| Jag har! | |
| Jag har också. | |
| jag med. | |
| Jag har det på min med. Är det ovanligt eller? | |
| Jag har också. | |
|
Jag har också det på min. Verkar som att det är vanligare med än utan. Vänligen Fabio |
|
| Jag är ingen vanlig Svensson utan vågar vara lite egen ;-) jag har inte elinfällbara speglar | |
| Lite OT, men jag har det på min alpina, dessutom kan man klicka i ett läge där den högra automatiskt vinklas ner lite då man lägger i backen (fickparkeringsläge) | |
| Hexagon: Om man har backspegelpaketet # 313 vinklas den alltid när du lägger i backen. | |
|
Min har med. Om man ställer justering av backspegeln så att den inte är centrerad och lägger i back så vinklas inte spegeln ner. Varför är det intressant att veta? |
|
|
Lite OT,men min M5.2003.03 hqr oxå denna funktion.. Länk |
|
| Hehe, det var bara en liten sidenote :) Men min gör det bara om man väljer vänster backspegelinställning har jag för mig | |
| Jag missuppfattade nog frågan, trodde det gällde elinfällbara backspeglar men förstår nu att det är spegelglasets ändring vid backning, det trodde jag va orginal. Att spegeln vinklas ned för att se trotoarkant vid tex fickparkering | |
| Tråden handlar om elinfällbara speglar, det var jag som seglade iväg lite | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.