AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
988

Ny Frontspoiler BMW 525 E39 -02 (M-Paket) ?

sl
84
slaskankan
525iM Touring -02
Råkade köra på en snövall när jag skulle parkera bilen under vintern. Tyvärr var den så låg så sensorn varnade inte. Det var nästan stillastående, men trycket blev så hårt mot spoilern att den gick sönder. En bit lika stor som en större tårtbit lossnade. Nu är det ett hål i mitten av "underkanten" på spoilern och det känns ruskigt tråkigt. Plastbiten finns ej kvar, så någon hemmalagning finns det ingen möjlighet till. Kan man få tag på en replica av frontspoilern på någon trevlig sida, eller vad kostar en orginal hos BMW ?
Har org. M-paket på min E39.
fe
255
festlund
545iA -05
528IA Touring -99
Bra kvallite och passform:
Länk
Mkt bra kvalité och passform för 2700 inkl lister, grill, dimljus och frakt: Länk
eBay dräller av dem. Handlade själv till min E36 därifrån och blev mkt nöjd!

/Magnus Oldberg
Bostongurkan: Länk
sl
84
slaskankan
525iM Touring -02
Tack för svar! Hur ser dessa ut i jämförelse mot en orginal? Någon som har pris på en orginalspoiler hos BMW?
Enl Länk kostar enbart stötfångarhöljet 414 euro primad och klar.
Enl Länk kostar höljet 537 dollar primad.
Sen tillkommer ju lister, grill o annat.

Utförandet ser ju i alla fall ut att vara enl originalet. Så var det i alla fall för mig när jag handlade till min E36. Jag handlade från ett ställe som heter ITC 24.

Hittade samma sak här ännu billigare: Länk

/Magnus Oldberg
Bostongurkan: Länk
Visa användare
176
Johnny Bravo
523i touring lci -07
Off topic; Varför finns det inte till alpina? Har letat överallt men det verkar svårt att hitta frontspoiler till ex B10.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.