AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
1.240

första vår turen slutade men att polisen tog mig!

32
49
328cab
328 cab -96
var o bes kärran..hade reggat in den 1/4 på datan för 2 veckor sen på hemväg från bes. med blankt papper..

kom en polisbuss på E4an,, låg o körde 90..på 120 väg...
många körde om,, även jag..men när jag blåste om,,då kom dom efter mig direkt..stoppade mig...var avställd i deras dator???
ja har papper på att den är på ställd..har fått skatten med..
men de hade jag hemma,, sände iväg de till dom på mail..dom ringde upp o blev så nöjda,,,glad påsk sa dom,,trevliga prickar.. jag kollade nu igen,, den står som svställd??? så skumt..ska ringa vv på tisdag,,härlig känsla att ta ut kärran efter vintern,, hur kan de bli så?? man kan tro att de är ett april skämt..
Visa användare
2.783
Grabber
BMW 318dT ´11
Vänta någon dag med det, det kan ta några dagar innan det ändras speciellt nu under långhelgen.

Jag ställde på min fredag 23/3 via internet men den blev inte påställd förrann på måndag 26/3.

BMW - Beroende Med Wilja
Ha
5.327
Haas
M2 F22 Competition - 19
Precis,går nog lite trögare när det är en massa röda dagar. I början på nästa vecka kommer det att ändras.
Lappen är ju ditt bevis,så det är egentligen ingen brådska på det sättet.
Is
468
Ismo
735iA -87
Allt är trögt tack vare att vägverket inte tar hand om det längre, trafikskolor håller på å går i konkurs nu när det nya myndigheten inte tar hand om ärenden i tid..
Visst är det underbart.
sj
588
sjobusen
420d GC -16
Z4 sDrive 35i -10
Skönt nu också att man inte behöver ha nått "bevis om påställning" med sig i bilen.

Man kan ju slå vad om att man kommer bli stoppad av en arg polis nu de första dagarna man tar ut m3an... innan allt har reggats i transportstyrelsens databas.

:)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.