|
|
|
|---|---|
|
Hej såg nu efter att bilen stått avställd i vinter att displayen på radiodelen havererat. Saknas "pixlar" eller vad man nu kallar det. Hur åtgärdas detta ? och vart ? Någon som haft samma problem och fått till det ? Och vad kostar det ? Väldigt tacksam för svar på detta. / Fredde | |
|
Kan rekommendera denna firma, snabbt (ca en vecka fram- och tillbaka) och billigt. lämnar även 5 års garanti på jobbet. Länk |
|
|
Okey ser intressant ut. Har du själv använt dig av den firman ? Frakt kostnader för att sända paketet till Tyskland ? |
|
|
Jag provade själv, skickade ner hela mitt mätarhus. Tror det kostade runt 250 kr med Posten att skicka. Tog två dagar till Tyskland. Sen lagade dom det och skickade tillbaka samma dag! Mycket nöjd, fullt fungerande igen och garanti för att det fortsätter göra det några år framöver. Bara att fylla i formuläret på hemsidan, skriva ut och skicka med i paketet. Så betalar man när man hämtar ut det sen. Såg senare att dom även hade en del annonser på eday.de med en del ännu lägre priser för den som orkar leta. |
|
|
Hej! Har också problem med mitt mätarhus!, men hur skruvar man bort mätarhuset? är det svårt? |
|
|
Hej Ville bara meddela att min MID nu är fixad. Aceton, topps, tejp och en sax samt elektronikrengöring :) Fullt fungerande igen. Med tanke på att det knappt gick att läsa så är det nu åter 100 % :) helt underbart |
|
|
Hur gick du tillväga? Hittade du någon guide eller? Jag ser halva min text. |
|
|
cooler79.. Hur gjorde du för att få det att funka igen? Vore skitbra men en instruktion. MVH Johan Falk |
|
|
Absolut ! Ska göra klart "guiden" först sen lägger jag ut instruktionen under gör det själv om jag nu får får det av Autopower. |
|
|
Tjena Cooler79! Hur har det gått med "guiden"? Jag sökte under "gör det själv" men kunde inte hitta ngt. Jag har samma problem som beskrivs i början av tråden med konstiga pixlar i Stereo-displayen. Tacksam för svar! mvh, paLLer |
|
|
Jag e oxå intresserad av hur du gjorde... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.