|
|
|
|---|---|
|
Hej Köpt en 330xi med navigator som har analog Tv funktion. Vet att BMW tar runt 5000:- för en digitalmottagare. Men har också hört att det finns billigare alternativ. Någon som har tips gärna i västra Sverige. | |
|
5000 kr räcker inte på långa vägar hos BMW jag köpte min BMW org digital mottagare på Ebay..splitterny för 700 euro för 3 år sedan... |
|
| Okej! Jag fick nämligen en prisuppgift från BMW Göteborg på 4800;- kr. Har ju hört att det kostade över 10000 när man gick över till digital Tv i hela Sverige för ungefär 3 år sedan. Men borde väl bli ett litet prisfall? | |
| Kan kanske stämma,det du säger..Men Ebay brukar nästan alltid vara billigare,och där är det även idag samma priser på BMW digital tv-modul.. | |
|
kolla den länk Länk och om man vill så fins det någon box som man bara kopplar in på antenn sladdarna men då kan du ej ha kort läsare i såg någon tråd om det med här i forumet men hittar ej det just nu ,,, |
|
|
Jag är intresserad av att köpa BMWs original digitalbox, är det någon som har produktnumret? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.