|
|
|
|---|---|
|
Nu har jag fått fel däck en andra gång av nordendäck så nu skiter jag i de extra slantarna jag sparar då sommardäcken måste på snarast. Letar efter en däckleverantör med någorlunda bra priser som även kränger av det gamla gummit och slutligen monterar på bilen. Jag har kollat runt lite men det är minst sagt en djungel, någon som på rak arm kan tipsa om någon? Däcken jag ska ha är Continental Sportcontact 3 2254018 samt 2553518 | |
|
Gummibutiken! Ligger på Aröds Industriväg. Bra priser, trevlig personal. |
|
|
Ska kolla upp dom efter påsken, men jag blir alltid tveksam när deras hemsida inte fungerar :) Någon mer? |
|
|
Kolla med Emanuel på autopoolen.com Köper alltid mina däck fälgar där ifrån. Han e ruskigt bra.. |
|
|
Handlar alltid mina däck på Gbg:s däckcenter på mejerigatan i kallebäck. BMW CS #5206 |
|
| Det blev Autopoolen, tack för tipsen! | |
| Var inne hos Autopoolen innan idag och det var ett glatt gäng som hjälptes åt, rekommenderas! | |
|
Vart ligger detta företag Autopoolen? /J |
|
| Länk | |
| Då har även jag varit hos Emanuel på Autopoolen. Det blev två nya bakdäck till min 120dM. Bridgestone Potenza 245/35 18 88Y RFT vilket jag hade som orginal. Han beställde hem däcken från Tyskland på ett par dagar och det gick på 2769:- styck inklusive montering och balansering. Bra bris tycker jag och allt fungerade smidigt. | |
|
Ännu en nöjd kund hos Autopoolen! Har just varit där och fått fyra nya Pirelli Cinturato P7 (testvinnare!) monterade. Pris inkl montering 1485kr för 225/45 R17 vilket är ca 200 kr mer än hos dackonline, riktigt bra pris tycker jag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.