|
|
|
|---|---|
|
Länk Ska det vara på det viset?! | |
| Det första jag skulle göra om det var min bil det är att lacka om den för färgen är greäslig!!!!!!!!!!! | |
518i slow mobil |
skitgrym färg ju... varför ändra på det? E28, real POWER BMW e28 registret #154 www.bmwe28.cjb.net |
|
det är tur att smaken är som baken, delad! *pust* |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Tur det inte var midsommardan för då hade man nog ....:)Usch MVH Hasso |
|
Fräck bil, Men mkt ful färg (tycker jag) mvh TREVLIG MIDSOMMAR.... |
|
|
Blickfångare för att den är extremt ful! Snacka om att förstöra sin bil så mycket det går :( /martin |
|
|
Fan va ful den var =( //Cosmos "4000rpm = körglädje" E28 Registret #160 |
|
|
Usch! Fruktansvärt ful! E30 cabbarna är rätt snygga orginal, men detta var det mest smaklösa jag har sett. Ha en bra midsommar alla BMWPower användare förresten! |
|
|
Något för "Varför måste dom" Galleriet!! Huh!! //Henrik //Kungen Af Malmö |
|
|
gräsligt ful den brukar vara nere på strippen i malmö varje onsdag föraren är inte snäll till bilen den får slita. +dåligt byggd om man ska vara noga på bygget så är det katastrof. |
|
|
ooo herregud... Länk |
|
| HAHAHA!!! HAHA!!! HOHOH.. *rågarvar* Sluta nu. Bara till att plocka bort lite växlar och plötsligt hamnar den i Bilsport som "Månadens EPA" | |
|
*Spyr* Syrran hade en Corvette i samma färg till sina Barbie-dockor när hon var liten. Detta måste vara förebilden... MVH Niklas - Uppvuxen på E28 |
|
|
Det är en tjej som annonserar ut bilen *asg* kanske köps den av en tjej igen ?? |
|
325Ci |
Den bilen har jag sett rulla genom Helsingborg för nån vecka sen eller två.. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.