|
|
|
|---|---|
| Jag undrar finns det någon form av "värmespjäll" utöver magnetventilerna i e38 -740 ? jag har nämligen bytt magnetventiler o värmepump samt termostat o luftat är det på verkstad med konstaterat flöde igenom ventiler o element samt att termostat öppnar o motortemp ok,men lika f..n så kommer ingen varmluft inne i bilen! ,kan det vara något med klimatpanelen som strular eller?. Den här bilen kommer o ge mig infarkt ! det harv arit strul sedan dag 1,annars åker man ju kungligt när den går! | |
| Verkstäder i all ära men själv är tydligen bäste dräng ändå! Efter att bilen varit på verkstad för luftning o koll av värme så sa de att flöde finns i värmepaketet ,men ingen värme i kupen ! ,tyckte det verkade konstigt men dom är ju "proffs " så,ialla fall så lossade jag returslangen från element o döm om min förvåning när det inte kom ut en droppe vatten trots att jag startade motorn! ,tog därefter tryckluft o blåste "baklänges " in i returen ,då jäklar! det gurglade till o vattnet började o rinna som det tydligen är tänkt,efter denna operation fanns det helt plötsligt kupevärme igen ,tänk vad amatörer kan åstakomma ibland. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.