|
|
|
|---|---|
|
har ett problem. har centrerings ringar till mina fälgar så de passar på min e34. nu har en då gått sönder och kan inte få tag på en ny. finns det någon firma som säljer universal ringar i plast? fälgarna är bmw m3 org typ fast bredare. alltså org från bmw. tacksam för svar då jag vill ha på den fälgen :).... | |
|
Hej där "gotlandnr1". Vad har du för färg på Centreringsringarna? Har för mig att jag har 3st Svarta som ligger sen jag köpte en bil där det visade sig fattas en vid hjulskifte ett par månader senare. Det går annars å göra en nödlösning men det är inget å rekommendera som någon permanent lösning. Det går å linda nått varv El-tejp runt navet så man får fälgen centrerad. Var nogrann med inpassningen av El-tejpen bara. Inget jag provat själv mer än att det var gjort så på ett hjul på en bil jag köpte som jag beskrev högre upp. Jag märkte inget förrens jag skulle skifta hjul några månader senare så det funkade ju uppenbarligen. Ringarna finns på Gotland btw ;-) Å jag kan ju flika in med att jag oxå är intresserad av vart man kan få tag i sånna och om det är nått sorts färgschema på dessa då jag har sett både Lila,Gröna å Svarta. Har haft en sån förfrågan uppe i en tråd förrut men fick inga svar då?! Mvh:Daniel |
|
|
Jag köpte mina centreringsringar hos den lokala däckhandlaren. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 Min E34 Länk |
|
| centreringsringar är ett annat ord för navringar eller vadå? | |
|
Ja det ska det vara ! Mvh Nordstedt BMWCS #6891 |
|
|
mina är vita. har fått höra att åströms i sanda kanske kan ordna fram sådana ringar om man visar upp dem alt har mått på dem. ska kolla på tis. |
|
|
Måtten brukar stå på ringarna. Mvh Nordstedt BMWCS #6891 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.