|
|
|
|---|---|
| Finns någon som planerar Z3-Z4 träff västsverige till våren. Finns ingen z-klubb, klubbmärke ????? | |
|
En Z-klubb har varit på tapeten mååååånga gånger, men det har alltid runnit ut i sanden. Det förekom en hel del Z-träffar för 5-6 år sedan, jag arrangerade några i 08-området 2003-2005. /Masten |
|
|
Hej Kurt Kan inte du försöka ordna en träff nu till våren, något liknande som vi var på österlen. Den var ju kanon. Gegga |
|
|
Det vore kul om det blev någon Z-träff,jag skulle absolut försöka komma!! Klabbarparn |
|
|
Räkna med mig, bara ni ger mig ett par veckor för att plocka ihop bilen :) Mvh/Rolle Ps Bra initiativ fö |
|
|
Kommer gärna på träff i sommar om jag inte gör bort mig i helgen pga installation av nya o-ringar i vanosen. Länk Riwa |
|
|
Hej Bor i Lund och är sugen på att göra något också. Har försökt i BMW SC men det är en sovande klubb med bankörning som främsta intresse. Kolla min sida i Facebook: Länk |
|
|
Vi hade ju ett antal 1 Maj i Drottningholm vid Brostugans café. Den var ju faktiskt ganska välbesökt. Så bege Er dit den 1 Maj ni som kan/har tid. Jag kan tyvärr inte i år. Mvh PG |
|
|
Körde en runda idag, Lövestad, Klasaröd, Sjöbo etc, dvs inte så långt och mötte två andra Z. En Z3 (blå) och en Z4 (silver). Solen skiner... Vi kanske skulle "bara" bestämma en tid och plats för de som bor här nere där snön är borta? |
|
| Jag bor i Åhus, Kristianstad kommun. Drottningholm är lite långt men kommer absolut om det blir en träff "här nere". | |
|
Förslag: Eftermiddagsfika kl 13 den 25 april på Olof Viktors i Glemmingebro (Länk |
|
|
Jag försöker få igång någon klubb/förening för Z-ägare. Mitt intresse är väl cruising, mat o musik och kanske någon gång då och då köra lite bana. Kolla lite på min Facebook Länk Om du pratar med andra z-ägare så tipsa!! Jag finns som sagt i Lund |
|
|
Ja en runda till Glemmingebro den 25/3 kan ju vara en start på våren och för en Z-sektion. Fler som hänger på? |
|
|
Kommer absolut till Glemmingebro om det inte regnar småspik. |
|
|
mrbigtwin en Z-klubb har jag frågat om ett antal tillfällen och gärna ett klubbmärke för bilen, jag hoppas att du finner det så nöjsamt att dra igång något sådant att jag hinner få ett klubbmärke på min bil innan åldern sätter stopp för ägandet av Z:an, alltså jag är redan en intressent, träffen i södra sverige låter trevligt men är nog i längsta laget för mig, men lycka till ändå mvh Uffe/bildock |
|
|
Det efterlysas en z-klubb, bara att skapa en eller? Jag håller på i syd med att försöka samla lite intresserade. Kolla länken Länk |
|
|
Låt oss prata om bl.a. det den 25:e. De som är intresserade av en Z-klubb kan ju meddela antingen här eller på Facebooksidan (eller båda). Patrik |
|
|
Ses den 25/4 oavsett väder. Är inte rädd för att bilen skall bli våt och jag får tvätta den sen. |
|
trampbilen |
Hej, stöder en Z3 klubb och träffar. Men är bortrest den 25 april. Vi finns i Sjöbo i Skåne. /Jonas o Marianne |
|
Tack Kurt och Anders för en underbar dag. Kanonväder och mycket trevliga människor. Gerhart o Eva Gegga |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.