|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag letar febrilt efter en DVD/NAV/CD ersättare för min bussiness CD och denna verkar uppfylla alla kriterier: Länk Någon som vet något om denna, eller om andra alternativ? MVH/Björn | |
|
Hittade även denna, passar ju för e39 också. Länk |
|
|
Det där är väl samma märke vad jag förstått. Har ingen erfarenhet av just dom men den här har jag plus andra på Autopower köpt. Länk Här är tråden om det. Länk |
|
|
Hej och tack för länken. Japp jag postade samma produkt 2 ggr, men det var bara alternativa länkar. Men den länken du gav mig, passar väl inte e38, utan deras produkter passar ju bara e39 och e46. Eller? Vore ju suveränt om den passar min fina careta :-) Mvh/Björn |
|
|
Nä den passar nog bara e39 och e46 synd nog. Men dom du länkade till är bara photoshoppade bilder så det är osäkert om dom ens finns. |
|
|
Du har rätt ang ph shop bilden. Men varför marknadsföra en produkt som inte finns? I övrigt verkar det J-vligt svårt att finna en oem dvd/cd spelare till e38. Finns det någon överhuvudtaget? /B |
|
|
Ja det kan man fråga sig men om man har en produkt är det inte trovärdigare om man lägger upp en riktigt bild? Kanske beror på att det inte såldes lika många av e38 som typ e39 och e46 |
|
|
Braincooler:Dynavin släpper ju ut till E39 i Juni ah du har säkert läst på länken Lappen skicka,är inte 100% men min kusin i österika har en E38 och han hade org nav på den med mindre skärmen då och bytte bara skärmen till störe då tog han E39s stora skärmen..Alltså skulle du kunna köpa E39s enhet frå Dynavin men kablage osv måste du kolla upp ställ frågor på Dynavin forum får du säkert hjälp.. Kolla det ska gå, alltså 39s ska passa även E38an lycka till |
|
|
Catch Me, tack för den infon. Låter ju j-vligt bra om det skulle kunna fungera. Men ett problem kan vara att man måste ha original navigator. Jag har ju bara BMW business CD:n i min E38. Skulle den kunna vara kompatibel än då menar du? Ska kliva in i den tråden och fråga. Men det lär väl ta något år att läsa alla inlägg :-D |
|
|
Okey kolla hgör av dig annars mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.