|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
oldie, Färgval och fälgval är i sådan harmoni. Hatten av! Nu är det bara att sätta på performance fronten också! |
|
| Gillar också fälgarna! Thumbs up! | |
| ja en perforancefront hade suttit fint.. dock så kostar det vel en hel del | |
| Nikeman har du satt spacers på dina fälgar? | |
| wow!! helt sjukt hur du lyckades förvandla en e90 lci till en e91 lci, men snygg blev den! | |
|
ymerus: Nej inte än... För mycket grus på vägarna än så länge. Men lugn... Det kommer! (om jag inte säljer fälgarna först dvs!) :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| nikeman: ska du sälja bilen ??? Länk | |
|
bmw_jerry kunde du inte frågat lite mer diskret? :) Njä suget efter F10 är stort! ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Tråkigt att du skall byta ner dig! *s* | |
|
zootcase: Nja jag ger det en vecka annars skiter jag i de :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
Verdi |
Hur mycket rabatt fick du på den Nikeman? ;) Jag bjuder 330'. |
|
På en halvmiss får man 10% av BMW vid leasing. Kombinerar man med lite paket och businessutförande är man uppe runt 15% och snurrar. ------- //Lövet |
|
| nikeman:ber om ursäkt ehehhe :P | |
|
Jag får väl svara med lite bilder på min pärla med 19"arna på... :) Länk Länk Länk /Christian |
|
| Måste säga att fälgar gör rätt mycket på en bil alltså!! :) Snygga cleana bilar allihop! | |
|
MrDaytona: Va fan vad nice med 313 fälgarna!!! ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| Daytone36:fy satan vilken snygg bil :D | |
|
Tack ska ni ha för kommentarerna på kärran! :) Finns mer bilder på garaget.org Länk Nu satsar jag lite på inredningen, blir lite alu-inlägg i form av pedaler och växelspaksknopp från BMW Performance, lite dyrare, men samtidigt stilrent och bra kvalitet, kommer på fredag, ska bli trevligt att testköra sen! ;) |
|
| Daytona är det originaltoning på dina rutor bak? | |
|
daytonae36:det ser ju sjukt bra ut :D kommer nog bli ännu snyggare med inredningsdetaljerna.. ps! ska du sälja den knoppen och pedalerna du har nu?? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.