|
|
|
|---|---|
|
Länk Högst besynnerligt tycker jag och denna är inte ensam. Byta upp sig? Till vad då? | |
| Bra fråga. Jag personligen skulle inte ta kort på bilen när det är smutsig inför eventuell försjälning. | |
| Dom vill inte bli av med bilen. | |
| Bättre än när de fotar utanför den lokala tvätthallen, med vattnet fortfarande rinnande ner på marken i.a.f. ;) | |
|
Minusgrader är troligen orsaken. Han vill/kan inte tvätta men vill sälja bilen pronto. En annan möjlig orsak är lathet/dumhet... =) |
|
| hehe håller med Anders där, ganska roligt när man kan se högtryckstvätt och slang etc på blocket bilarna :) | |
|
Läste en annons där det stod; Bilen är otvättad p.g.a den stränga kylan. Helt ok förklaring tycker jag. Den sämsta är väl den här; OBS! bilen är smutsig på bilderna. Precis som man inte skulle se det :-) |
|
| Robert: hur vill du att det ska stå? T.ex. "Bilen är smutsig på bilderna, det har den varit sen jag köpte den!" | |
| Den kan ju faktiskt vara motivlackad :) I en grannby rullade det för längesedan en otäckt lilametallic 245:a som i höjd med midjelisten tonade över i nån guldbrun metallic nertill. Den såg alltid ut som den nyligen rullat några mil på en skogsbilväg i tjällossningstider. | |
| kan ju vara att han försöker dölja smårepor, lacksläpp, stenskott eller nått annat där nere där det är som värst.. det kan ju vara lätt o missa isf kanske så han tänker | |
|
Har sett denna bil några gånger. Kollade väl inte så noga men den såg helt ok i lacken då jag har sett den. Nog får man räkna med lite lättare lackskador på en sådan bil. Förstår att bilen ser ut som den gör då den går i härnösand. Tvätta bilen och efter 100m så ser den ut som den gjorde före tvätten. |
|
|
Att man inte tvättar den under 0 är inte så märkligt, det jag avskyr mest är när man tvättar bilen och tar bilder innan den ens har torkat precis utanför gds. Eller hellre när den står i en mekhall, och man beskriver fel på bilen som man inte hunnit fica. |
|
| Kan vara så att han upptäckte felen, tog fram mobilen och konstaterar att de blir billigare att sälja :D hehe bara en teori :P | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.