|
|
|
|---|---|
|
I dag bytte jag CD spelare i min 540 -95. Satte i en Pioneer P99 med alla dess extra kablar och boxar hit och dit. Herre j*vlar vilket pyssel!!! Det finns ju inte direkt massor med utrymme där inte! Finns det någon som vet hur man kommer åt kabblaget från något annat håll än framifrån? Testade att komma åt från vent gallret på inst. brädan, genom mätarna, och från pedan huset... inget funkade... VAD GÖRA?! Hur ska jag bära mig åt när jag ska koppla in alla mina 17 slutsteg då??????? Hur drar jag kablarna då? C-YA! | |
|
gåt det inte att komma åt från passagerar sidan om du tar bort det som sitter mot panelen (vänster sida) Joakim Eriksson |
|
|
Nej. Det är omöjligt... testade det oxå! H U M A N R A G E |
|
|
Är det så jävla trångt? Jag har nya högtalare som väntar på montering fram. Ska dom behöva vänta ytterligare?! Mvh. Micke Olsson |
|
|
Högtalarna är det nog mindre problem med... däremot om du ska byta enhet... Men eftersom du är kombikungen nr.1 så är väl det lungt oxå!? ;) Danne H U M A N R A G E |
|
|
Jag har bytt enhet. Ska bara byta högtalare och dra nya kablar till dessa. + delningsfilter. Om det är så trångt som du säger så är det ju inget kul. Jag hade en V...o tidigare och där kunde man nästan hoppa in bakom panelen och montera i all sköns ro. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Var sätter du delnings filtrerna? I bak vid slutsteget? Alla högtalarkablage går väl dit? Du kommer få mindre roligt att få in alla lågnivåkablar bakom enheten! Lycka till! Danne H U M A N R A G E |
|
|
Dandelue: Delningsfilterna sitter mitt i bilen framför mittkonsollen precis bakom torpedväggen. Det var enklast att montera dom där. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
Jag monterade min p99 i min 540 -95 för en vecka sen och drog idag om alla kablar och gjorde lite justeringar, boxarna hamnade snett under/bakom färddatorn och det går att montera den riktigt bra efter en stunds svordommar men lite får man ta i oxå, för den är en bit längre än en vanlig cd så det e tight bakom, akta bara så att inga kablar hamnar på styrreglagen för luften för då kommer luften i bilen krångla, tog ca:2 månader för mig att hitta det felet..... *Allt eller inget* -Önskar byta sin pårla mot kombi, maila förslag- |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.