|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Lasse: min 530 är tillverkad 29/8 2001 och är modellår 2001. Vet att jag någon gång tittade i ETK-systemet och det fanns 14 chassinr i den nummerserien (det finns flera för E39T) efter mitt som alla vara modellår 2001 sedan slog det över till 2002. ___ //Ulf |
|
|
karlhilding: det är klart att förbättringar kan göras löpande men förändringar görs i samband med modellårsskifte alternativ vid halvårsskiftet 1/3. BMW följer sitt modellårsbyte 1/9 ganska strikt vilket för det enkelt för oss medan många andra tillverkare varierar denna brytpunkt från år till år. Dessutom startar mångas modellår också tidigare än BMW's. ___ //Ulf |
|
| Tror det är rätt segt i allmänhet att sälja nu men borde lossna om ngn vecka när det blir mindre äckligt klimat. Har haft min ute i typ en månad. Iofs ännu mer mil än din så jag förväntar mig ingen anstormning heller men folk orkar inte masa sig hit o titta/provköra ens i de fallen jag låtit dom pruta via email/tfn och till slut fått ett ruttet om än någorlunda acceptabelt bud. Men vi får väl se vad vårkänslorna gör med marknaden :) | |
| 130K med helt nya däck + skatt, låter som ett bra pris - för köparen. Jag tycker du kan föreslå att ni möts halvvägs, 134.5K, så blir båda nöjda. | |
|
Den är såld, för 130. Jag är inte rätt man att vänta in "nästa köpare" för att få 5 lax till... Men visst, köparen gjorde nog en bra affär. Bilen är riktigt fin, nyservad, besiktad och skattad. I princip nya sommar och vinterdäck... Men jag är nöjd, nu ska det handlas båt, då ska jag vara lika "jävlig" köpare själv ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.