AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
2.589

Kofångaren bak 130iM

Ska man lackera plasten under kofångaren bak samma färg som bilen eller inte?
Visa användare
251
JWO
BMW 520d -11
Citroen C1 -07
Svar nej! :)

Mvh Johan
fr
403
fredo
F20 M135iA -16
Svar nej!
Bara om bilen är svart, då funkar det enl. vissa smakar...
Co
103
Cod
Saab 9-3 Aero -99
Nope, vet inte ens om bilen är svart! Det är så jäkla mycket snyggare med den gråa diffusorn!
Har Spacegrå Metallic på 08 där är plasten grå tycker det smälter in mycket bättre med helhetsintrycket bak på bilen.
Co
103
Cod
Saab 9-3 Aero -99
Tycker att det blir mer race, lite aggresivare med den grå än blå, som i ditt fall.
Kolla de 1-serien utan M-paketet, de ser ju tama och tråkiga ut då de är nedlackade.
Blev omkörd nyligen av en likadan bil som jag själv har (titansilver) som hade lackerad diffusor, och precis som de andra säger här så ser det inte OK ut.
Visa användare
637
Pavel
2020 M135i xDrive
Nej.
Men lacka den gärna solidsvart.
Sn
105
Snuttis
Opel Astra OPC -13
Håller med Pavel jag var själv inne på att lacka min blanksvart.
fl
751
flash gordon
Mellanbilen
SAAB 9-3 2.0 T 185 hk 02a
Tycker orgi ser bättre ut/ har aldrig gillat den stötfångaren.

Men nästa blir en med Aerodynamikpaketet klart snyggast.

Be
1.778
Beolab
M3 SMG II Individual -04
413hk / 440Nm @ 8800rpm
Köhler Racing
VAC Motorsport

E91 M-Sport -08
Schrick 12,5mm lyft
206 hk @ 7300 rpm
Kan vara därför bmw valt att inte lacka den va... Sen kan jag personligen tycka att det är i lite mesta laget olackad grå plast på 1 seren med M-Sport.. Köp kolfiberdufusorn så blir det snyggast! Mvh

BMW CS #07491
Be
1.778
Beolab
M3 SMG II Individual -04
413hk / 440Nm @ 8800rpm
Köhler Racing
VAC Motorsport

E91 M-Sport -08
Schrick 12,5mm lyft
206 hk @ 7300 rpm
Kan vara därför bmw valt att inte lacka den va... Sen kan jag personligen tycka att det är i lite mesta laget olackad grå plast på 1 seren med M-Sport.. Köp kolfiberdufusorn så blir det snyggast! Mvh

BMW CS #07491
fl
751
flash gordon
Mellanbilen
Precis ser lite billigt ut
En 1-serie ser 100 gånger snyggare ut med sportpaket än utan.Ser lite gubbig ut utan sportpaket men smaket är som baken delad.
fl
751
flash gordon
Mellanbilen
Precis skulle nog vara tråkigt om alla åkte utan eller med sportpaketet.

jag är gubbe o passar nog i en utan sportpaketet ? :)

Sen har vi olika smak tur är väl det :)

För min del valde jag mellan 3 olika 1or 2 nedlackade men valde den med svarta inslag som dörrhantag/lister /nedre spoiler fram o bak tycte det var snyggare.

Och den var dyrare kan tillägas.
Samt 2 uppsättningar BMW 16 tum orgi alu fälgar
Är jag ensam om att tycka den svarta plasten bak är ful på m-paketet? Den ser verkligen plastig ut.

Jag tycker dock m-paketet är snyggt fram. =)
MrsK
Gubbe o gubbe. Alla vill inte väl inte ha en "tonårspimpad bil" med fett avgassystem, tonade rutor, sänkt och vinge. ;) Jag är en tjej på 30 höstar och vill ha en elegant bil. ;) Därför älskar jag min chrome line'ade 120dA coupé som inte har M-paket eller blaffiga 20", jag nöjer mig med schyssta org. 17". Men okej, jag drömmer ibland våta drömmar om en uppsättning feta AC Schnitzer 19".... ;)
MrsK
Men för att svara på ursprungsfrågan, sorry för OT! Så absolut inte lackera! Även om jag är nyfiken på hur en röd solid skulle se ut på en röd solid bil...
Visa användare
2.790
Mats
650i coupé F13 -12
i3s -22
328i Sedan F30 -14
Z4 3.0Si Coupe E86 -07
+ fem veteraner, ej BMW
WGN, Jag är 100% på din linje. Snyggt fram, alldeles för stort grått plast bak. Sedan är jag emot allt vad kopior heter, så ska man ha en "diffusor" ska den vara äkta och inte en plastkopia.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.