|
|
|
|---|---|
| Har beställt Navigation Professional till min 130iM finns det Svenskt språkval? | |
| Ja, men jag tror man väljer det vid beställning (tillvalsnr: 6S4). | |
| Stämmer det att 130i har fått 7hk färre till totalt 258hk jämfört med 265hk som gällde tidigare? | |
| Chris87;Ja det stämmer 258HK | |
| Jag såg det nu på specifikationen att det står 6S4 (svensk språkversion). | |
|
Vad har du lagt till eller tagit bort gentemot den du redan har? __________ Mvh Grelle |
|
| Jag har lagt till Navigation Professional, usb, interiör ädelträ poppel grå, HIFI Högtalarsystem | |
|
Gör inte samma misstag som jag, nämligen att ta för givet att försäljaren lägger till svensk språkversion när beställningen skickas iväg. Svensk språkversion fanns inte med i utrustningslistan på BMWs hemsida när jag gjorde beställningen. Försäkra dig att allt finns med när försäljaren specar in bilen. Det är tråkigt när det fattas något i bilen när den väl levereras. Vet någon när svenska kunder kan få sin bil levererat i Tyskland i BMWs fabrik? |
|
| Svensk språkversion finns på utrustningslistan på BMWs hemsida nu. | |
| Grelle:Jag har även lagt till bluetooth. | |
|
Okej, härligt med lite extra lyxprylar. Får man fråga varför du byter ut din -08 till en -10? __________ Mvh Grelle |
|
| Den har gått nästan sjutusen mil pluss att jag ville ha integrerad navigation i bilen plus bluetooth. Fick bra för min beg.bil | |
|
Okej, alltid trevligt med ny bil. Varierade du dig i lack och inredning? Eller var du så nöjd med ditt tidigare val? __________ Mvh Grelle |
|
|
Färgen på den nya bilen blev Spacegrå Metallic tidigare val Sparkling grafit samma inredning som tidigare. |
|
|
Kul att du valt ädelträ poppel grå. Jag har det också. Jag blev avrådd av säljaren att välja dessa, men jag ville ha mörka lister. Finns ju inte så mycket att välja på då. När han såg bilen ändrade han sig. Jag tycker det ser himla bra ut. M v h |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.