|
|
|
|---|---|
|
Kollar runt bland alla sidor jag kommer på och letar efter lite häftigare ljud från min z4a. De flesta avgassystem jag hittar är väldigt dyra, eftersom det främst är ljudet jag är ute efter hade det även räckt med bara sista ljuddämparen? Söker bara lite allmänna tips och erfarenheter från er alla! Någon som har något inte allt för dyrt, gärna lättmonterat tips? | |
| Jag kör med Eisenmann Race, det låter väldigt trevligt. var relativt lätt att installera. krävde dock att jag bytte till M-stötfångare bak, då det är 4 utblås. | |
| Jonas, vet inte vilken motor du har, men är det en 3,0 så är den specifikt utprovad med orig avg system.Det är det mest utprovade Motor/avgassystem som någonsin gjorts på bmw, för att få ut max effekt/ljud. Rätta mig om jag har fel.//aske | |
| Jag köpte Eisenman Race till min Z3 2.8. Rekommenderas varmt - så skönt ljud. Finns både med dubbelpipa och fyrpipa. | |
|
aske skrev: Jonas, vet inte vilken motor du har, men är det en 3,0 så är den specifikt utprovad med orig avg system.Det är det mest utprovade Motor/avgassystem som någonsin gjorts på bmw, för att få ut max effekt/ljud. Rätta mig om jag har fel.//aske jag tycker också att z4 3.0 låter ovanligt bra för att vara orignal:) origanal bmw brukar tyvärr inte låta nåt alls typ.. men klart man skulle vilja ha mera skön sång:) nån som har titanium avagas till sin z4 ? |
|
| Har en ny Z4 3.0 Titan ljuddämpare, 4.5kg till salu. 12900;-. | |
| Jag har Remus system på min 3,0. Låter riktigt gött:) | |
|
remus och eisenmann låter riktigt bra!:) nån som har BASTUCK på sin z4? det borde låta mest vad jag förstått (mest decibel) eller titanum kanske låter mest?? så länge man inte kör simons eller miltek så blir det nog bra tror jag:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.