|
|
|
|---|---|
|
Hejsan alla! Äntligen är denna vinter över, och sommaren närmar sig. Är sjukt sugen på att införskaffa mig en M3 e46 cab. Men de finns få där ute som man vill ha, antagligen stämmer inte priset eller något med bilen. Därför undrar jag vilken ni hade valt ifall ni skulle köpa en sådan. Jag själv vill helst ha en som har rullat under 6-7 tusen mil, Kan tänka mig vilken färg som helst på den, men helst en imolaröd, eftersom röd är min favorit färg, men lite svårt och få tag på säkert! Helst svensksåld, men kan tänka mig en import från Tyskland med full dokumentation, USA import eller någon annanstans ifrån vill jag inte ens kolla på. Men som sagt detta är vad jag letar efter, vad rekommenderar ni själva? Mvh C.A | |
|
Jag tycker definitivt att du ska kolla hos BMW handlarna i Tyskland. Nu har euron sjunkit så att priserna jämnats ut. Antagligen blir det inte billigare än om du handlar här. Dock har du ett större utbud och kan antagligen lättare hitta en imolaröd. När det gäller M3 ska du köpa den du vill ha! Det är en underbar bil och jag längtar till solen ska titta fram nu! |
|
|
Det finns 1st imolaröd M3 E46 Cabrio på mobile inom det miltalet... Länk Stephan |
|
|
Kollade nyss på den röda, såg riktigt fin ut den..men jag skulle helst vilja ha en med faceliften med, som jag glömde ta upp innan. Men sen kan man ju inte begära allt, tycker ändå priserna inte är så mycket bättre i tyskland än här, visst är utbudet större, men priserna är det inte så större skillnad på. Jag har suttit hela kvällen och kollat på blocket, fanns ett par intressanta, men den som mest intressera mig var denna: Länk Lite dyr men faller mig i smaken. |
|
|
Den silverfärgad kan jag kika på åt dig, bor nån mil i från handlaren. Jag trodde Imolarött var det viktigaste, den färgen är rätt svår att hitta, fanns en till på mobile 12-13000milers i Slovakien, röda E30 M3 Cabrio var vanligare :O. Stephan |
|
|
Vore jätte snällt om du kunde och har tid för det. Imolaröd är bara favorit färgen men hellre en svensksåld, därför tänkte jag passa på att vänta nu hela april som kommer och se vad som dyker upp på blocket..men sen har jag varken lusten eller tiden att åka till tyskland och importera en själv hit. Sen en m3 e46 som gått mer än 10 tusen mil är väl inte så intressant, vill helst ha en som gått en bit under de. C.A |
|
|
Fy f*n så kräsen man är då.. C.A |
|
|
Den röda på mobile såg fin ut men var lite klent utrustad tycker jag. Lycka till med ditt letande, det kan ta lite tid men rätt som det är dyker rätt bil upp. P.s I mitt garage står en Imolaröd M3 cab som som ska ut på årets premiärtur till helgen:)) Vänligen Fabio |
|
|
Jo får väl vänta som sagt och hoppas på det bästa. Sjukt avis på dig Fabio ! Den borde få stå i mitt garaget istället :P hoppas du får kanon väder till helgen som kommer :) C.A |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.