|
|
|
|---|---|
| Som nybliven BMW-ägare, är det en sak som grämer mig ännu idag. Hoppas jag kan få förlåtelse för att jag o en kompis som nyblivna körkortsägare -93, fick körde fullkomligt slut på en hyfsat fräsch, mörkgrön, lågmilad 1602 Touring. Avslutade med att köra in den i en hög med timmer. Är säkert livslång preskribtionstid på en sådan sak....men om jag åtminstone erkänner att jag inte skulle få för mig att skada en oskyldig bil nuförtiden, är inte det en hjälp på vägen till förlåtelse!? | |
| Må gud ha förbarmelse över din själ! Tvi Tvi Tvi | |
| Hujedamej, det blir natten i snickeboa! | |
| Må 1602:an jaga dig i dina mardrömmar! ;) | |
|
du är inte ensam,körde själv slut på ett par 02 er de har man ågren för idag pluss 2 st e3 or gick till kyrkan, man var 19 år och ingen koll. bromsen är fartens värste fiende |
|
|
du borde hängas upp i ögonlocken och tvingas blinka, =). jag köpte inte min första bmw förrän nu i 35 års åldern, men jag skrotade 2 bubblor, och en volvo 142. men det struntar jag i, det var inga märkvärdiga bilar i vilket fall som helst, jag förlåter dig, gå i frid......... |
|
|
Jag har en bekant som skrotat 2st 2002Tii bilar för kanske 4-5år sedan. Jag nämner inga namn! Vill gärna att killen överlever i framtiden också hehe. Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
Kastrering med rostigt rakblad! Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.