|
|
|
|---|---|
| hej alla bmw ägare jag har ett lite problem. Det så jag har ett bmw 528 m-paket med navi inget dsp och cd-växlare. Min fråga är finns färdig indrag kablar till dc-växlare som är gömt någonstans eller kan jag har ett ipod ansluting om det fins typsa gärna. | |
|
Hej, Om du har cdväxlare fördragit till bagageutrymmet så finns det en liten dekal på vänster sida i bagageutrymmet. Men väldigt få bilar har detta om de ej har cdväxlare. (Att lägga till dessa 2 kablar är inte speciellt kostsamt eller svårt heller) Om du ämnar installera en Dension icelink så spelar det mindre roll om du har fördraget för cdväxlare eller ej. /Andy |
|
| jag ser inget kablar är den gömt eller? | |
|
Kablaget skall ligga innanför tygluckan (där cdväxlaren monteras). Dvs under NaviCDspelaren. Men har du ej dekalen / klisterlappen som är väl synlig, så har du ej fardraget för CDväxlare. På endel tyska bilar fanns det fördraget, men på väldigt få svensksålda bilar. /Andy |
|
|
okej men min bil är import? trorr du komm,erjag få ut aux via det kable Länk |
|
| hej nu är så jag har en kabel som va gömt innanför tygluckan det va bara en kabel inte två | |
|
Denna kabel bör fungera, dock med samma reservation som jag nämnt vid likadana frågor tidigare i forumet ang problemet med äldre E38or som är utrustade med icke ibus radiomoduler. /Andy |
|
| nu är det ett anna fel bak högtalaren funker inte. Men när jag drar ut kablarna från orginal slusteget sätter tillbock då funker . När jag stängar av bil sen när jag startar funker inte va är du för fel | |
|
Hej, Hände detta utan förvarning eller efter att du letat efter kablarna och eventuellt dragit / kommit mot någon? /Andy |
|
|
japp det händer förvarning men den kommer igång när jag drar utt kablana |
|
| ? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.