AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
437

Hur mycket otur kan man ha!

E30Mpower
Har nu gått och väntat på bilen i snart 4 månader så ringer Jwr och säger att jag kan hämta den i eftermiddag, vilket leder till att jag blir överlycklig i 2 timmar. För precis innan jag slutar och ska åka så ringer Jwr igen och säger ungefär följande
"Vi startade din bil alldeles nyss och den gick hur bra som helst i 3 minuter sedan så pajade packboxen i kompressorn vilket resulterade i att kompresson sprutade in olja i motorn genom insuget"
kul tänker jag! men jag åker dit efter jobbet iallafall, kommer dit och pratar lite vilket resulterari att nu hänger allt på de som har levererat kompressorn om jag ska hinna få bilen till Bmwcs gävle träff den 29/6!

Hur mycket otur kan en människa ha!!!!

Kolla på Länk
Esa
Kan du inte berätta lite om modifieringarna? Vad räknar du med att få ut för effekt/vrid?

1.25.62 på Gelleråsen /Esa
st
2.200
stensth
BMW 320D Touring M-Sport-2011
Nej!!! Hoppas att du hinner få ihop din bil tills Gävle träffen, för det vore intressant att se din bil där.
518i slow mobil
Medlidande säger jag bara... hoppas du hinner få den klar...

E28, real POWER
BMW e28 registret #154
www.bmwe28.cjb.net
:-(

-ridern-

525i 1990 24V
E30Mpower
Esa: Dessa modifieringar har jag gjort, Ny renoverad vxllåda, Ferrita helsystem 2*^2,75" med racekat,Motor, borrad, bytt till smidda lågkomps kolvar, renoverat hela motorn bytt alla lager mm = motorn är som ny, sedan är det kompressorn och allt vad det innebär! Sen är det lite hemliga modifieringer!
/Mvh Fredrik
Ps Jag är så jävla sugen på att få bilen, ska göra allt för att få den till Gävle träffen!

Kolla på Länk
E30Mpower
Nu är det "fixat"!!!!eller rättare sagt vi har fått min nya kompressor nu!!! bara det inte är fabrikations fel på den! håll tummarna nu så kan nog bilen vara ute på vägarna imorgon!!!

Kolla på Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.