|
|
|
|---|---|
|
Har någon info om denna 740? Håkan | |
|
Här kommer länken till bilen Länk |
|
|
Den ser kanonfin ut men har legat ute på annons länge. Priset är i överkant gentemot miltalet anser jag. Lycka till! BMW CS #1812 |
|
|
Hej och tack för snabbt svar. Ja, annonsen har legat ute länge - först utan angivande av regnummer på bilen - och visst är priset högt i förhållande till miltalet. Håkan |
|
|
tjena den måste ner minst 20 k om de ska vara mat på den bilen,så känner jag vid de första intrycket bromsen är fartens värste fiende |
|
|
Jag ringde för ca 1 månad sedan då jag också var intresserad. Eftersom jag har ca 50 mil till Stockholm så var jag lite frågvis. Säljaren uppgav att framrutan var spräckt och att framhjulen var dåliga. För övrigt var det inga kommentarer mer än att jag hade fått bilder och hade att bedömma skicket efter det. Av princip och respekt för säljaren prutar jag aldrig på en bil jag inte sett i verkligheten. Men jag håller med kenneth.64 att 90 tusen borde va ett lämpligt utgångspris. Finns ju 2 st 740 till på blocket med begärda fantasipriser 135-149 tusen. Men de har ju troligen inte för avsikt att sälja. Reymond |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.