|
|
|
|---|---|
|
Har hittat en väldigt fin 745 , årsmodell 2002 . Skickar med länken. Länk Bilen har rullat ca 15000mil . 4 ägare registrerat här i sverige. Tysklands import. Företaget garanterar milen samt man får 12 månaders garanti. Skulle vara tacksam om någon känner till företaget , finns det några positiva eller negativa kommentarer? Vad ska man tänka på vid köp av av en 745. Vad anser ni om mil antalen (15000mil) Bilens pris är 189.000 kr Vad anser ni? Tänkte bjuda max 175.000kr | |
|
Handlaren har ett gott rykte och bilarna dom själva importerar brukar vara väldigt fina. Priserna brukar ligga något högre än många andra som säljer importerade bilar men det hör ju ihop med det jag skriver i första meningen... Har själv aldrig köpt bil där men har en fd kollega som köpt 3-4 st där och han har alltig varit mycket nöjd. ___ //Ulf |
|
|
Tack för svaret.................... |
|
|
Om du åkt och kollat och känt på den och ditt allmänintryck säger att den är gott skick så är ju 15000 egentligen inga mil på en sådan bil. Full servicebok väger tungt här anser jag. Bara de fälgarna skulle för mig personligen kunna höja priset jag skulle vilja ge för bilen. Jämförelsevis fick jag nyligen privat ge 215 för en 04 som gått 12 med samma fälgar och liknande spec med några fler punkter på utr listan. Får du den för 175 kan det väl vara vettigt. Enda reservation är just för att det är en 02, mitt intryck är att det är mer krångel med dessa än någon/några årsmodeller senare. Bäst att tillägga att det är en högst personlig uppfattning och inget som säger att ALLA är så, innan man blir kapad på forumet =) Of an infinity of typewriting monkeys, one will produce a masterpiece. Internet proves this wrong. |
|
|
Var faktiskt ute och allmänsurfade 7 serier på Blocket senast igår och just den där var en klar favorit! Of an infinity of typewriting monkeys, one will produce a masterpiece. Internet proves this wrong. |
|
| Bor du långt bort och vill ha hjälp att kolla den kan jag hjälpa dig om du vill | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.