|
|
|
|---|---|
|
Hej, har kollat alla inlaegg, och tyvaerr inte hittat något som relaterar till online verkstads böcker!!! Finns det ingen online verkstads tool, precis som man kan söka delar över realoem.com????? Ska byta turbo på min 525dA E61 och behöver ha åtdragningsmoment etc. Haynes guide och Bentleys är ju handböcker och litteratur som inte inkluderar dieslar dessvärre...:< Någon som vet något eller som kanske har någon kontakt hos BMW man kan ringa/maila...??? Mvh JP | |
|
Det går att hitta det dataprogram som verkstäder använder. Jag köpte mitt från ebay.co.uk. Gav 30 kr med frakt. Funkar dock bara på 32-bitars versioner av windows. Där står det steg för steg hur man gör plus bilder och åtdragningsmoment mm. Ett förslag: Länk |
|
|
Herrn Meizen, tack - ett gyllene tips! om det funkar så behöver man ju inte ens blicka innan man köper!!! Ska beställa direkt!! Någon anna som har erfarenhet med de DVDs som Meizen köpt!! Bara positivt..??? Mvh JP |
|
|
Meizen; 30skr inkl frakt, gav du dem ett skambud då eller...??? De skriver ju 8,50 sterling + 2,50 i frakt är ju runt Sek 120,00!? ska man bjuda typ 4+5 sterling eller.....vad gjorde du!? mvh JP |
|
| Finns i piratviken också! | |
|
119kr med frakt tycker jag är billigt ändå.....beställde direkt.Undrar vad det skulle kosta i sverige...... Mvh Jonas B. |
|
|
Jag hittade ett ex med budgivning, började på 0.99 pund. Inga andra bud kom så jag hade lite flyt. Sen går det säkert att hitta på nätet för nedladdning men jag lyckades inte. Sen är frågan vilket alternativ som är mest lagligt/olagligt. Tror inte de man köper på eBay är original direkt. |
|
| Tyvärr har jag inte kunnat testa programmet så mycket då jag var tvungen att installera det hos en kompis som har 32 bitars versionen av Windows Vista. Men det jag såg verkar lovande. Tror t.o.m med man kan se vad som ingår i de olika service de gör på bilen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.