|
|
|
|---|---|
|
Precis beställt nya sommarfälgar till bilen blev beyern mesh 19 tummare kan nog sittar riktigt fint får hem dom om 2 veckor trodde handlarn. Så här ser dom ut lösa Länk | |
| riktigt snygga fälgar.. vad blev summan för allt?? | |
|
ingen anning faktiskt får vi se när det kommer hem jobbar med det nämligen blev continetall 235/35-19 8.5 tum fälgar runt om stod i valet om jag skulle sätta 9.5 bak men touringen är rätt trång bak och vill inte hålla på att valsa kanterna och så. |
|
| Riktigt snygga fälgar de där, och dyra! :) Men du jobbar ju med det,så känslan säger ju att det inte kommer stå det ordinarie priset på ditt kvitto :) | |
|
Snygga! vart köpte du dom ? |
|
|
såhär blev det monterade på fälgarna idag Länk |
|
|
Blev ju inte så tokigt!! Ser ut som att den är Touringen är sänkt. Hur mkt och med vad? Blir alltid nyfiken när jag ser sådana bilder. /Scnitzermann |
|
|
Idnis...hur breda är fälgarna? Dem skiljer sig en del från bilden du länkade till i första inlägget :)) Den där spliten på bilden har du inte på din, ekrarna börjar ju på kanten både på fram fägen och bakfälgen. |
|
|
blev inte samma fälgar som på bilden jag beställde petrol fälgar ist rostfri kant på denna fälgen. fälgen är 8 tum bred kan inte ha bredare utåt utan får bredda inått om man ska bredare fanns ju 9.5 tum också men vet inte riktigt om det går in på touringen därför valde jag den smalare Scnitzermann. sänkt med fjädrar och dämpare från ge motorsport men blir lite för bra bak just nu. 50 fram 35 bak är den sänkt |
|
| Det är ju i princip den klassiska BBS splitfälgen. | |
|
precis sitter riktigt fint på bilen gör det sedan får man nästan köra med njurbälte nu men det är en annan sak :D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.