|
|
|
|---|---|
|
någon som vet om det går att mobtera automatisk avbländande backspegel i en bil som inte har det och hur man gör i så fall kolla i dag och det är en hel hög med kablar som går från backspegelen | |
|
Jag tänkte precis tipsa om det här när jag såg den här gamla tråden. Så jag fortsätter väl i den då... Jag köpte en begagnad spegel på skroten för 300:-. Det är så fiffigt att spegeln innehåller all elektronik, den behöver bara spänningsmatning. Jag hade ingen regnsensor heller så jag letade efter en spegel som suttit på en bil utan regnsensor. Foten ser annorlunda ut om man har sensor. Den jag fick tag på passade direkt utan vidare. Bara att knäppa på plats. Blev lite fundersam när jag fick hem spegeln och upptäckte att det satt en multikontakt i den. När jag öppnade den så såg jag att med sedvanlig grundlighet så hade tyskarna märkt upp på kretskortet vad som var vad. Det var bara att klippa bort multikontakten och förlänga kablarna till matningen. Det tjuvade jag f.ö. från sminkbelysningen. Om nån är intresserad så var resten av kablarna på kretskortet styrning till ytterbackspeglar som jag förstår det. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.