|
|
|
|---|---|
|
Jag har Bmw professional stereo i bilen, och skulle gärna vilja koppla in mobil/mp3 till stereo samt displayen. tyvärr har jag bara en aux-ingång, ingen bluetooth i stereon alltså. Aux sänder ju bara analoga signaler och kan därför ej få text i displayen. Mobilen(om man har 3,5mm uttag) kan man koppla till stereon via aux och få "handsfree", men som sagt inget i displayen där heller.. Någon med tips? (Bmw kan installera för ipod men dyrt som fan) | |
| Själv har jag en mp3-spelare med FM-sändare och som jag bara pluggar in i cigarettändaruttaget. Och får upp låttitel och artist på displayen. Köpt på Teknikmagasinet. | |
|
Hej, Jag har monterat in en Parrot 9200i enhet i mon Z4. Man får följande funktioner 1-Blåtand till telefonen funkar även med audio streaming på min telefon 2-man kan koppla in 3,5mm kontakt 3-Ipod ingång med styrning i fjärrkontroll 4-USB ingång 5-SD-kort ingång. Jag tycker att det funkar klockrent och fick allt monterat och klart för c:a 4500 kr //Toni |
|
|
Jag bytte min stereo till en Blaupunkt Victoria SD48. Den har USB, SD, AUX och Blutetooth-möljlighet. Det blev kanon i kombination med min platt Blaupunkt subwoofer som jag har bakom ryggen. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.