|
|
|
|---|---|
|
Halloj! Jag håller på att byta ramlager på min m20 b25 motor, men upptäckte att lagrena som jag köpt från motornord skiljer sig en aning, hålen är nämligen inte på exakt samma ställe som på lagrena som satt i motorn. På paketet står det att det ska vara till en m20, men det vara fel lager ändå? Tacksam för svar! | |
|
Prata med folket på Motornord, de borde veta ifall det skilljer sig eller om du mot all förmodan fått fel lager. - Fear is the first thing to slow you down - |
|
|
Jo, jag ska göra det. Tänkte bara om någon hade någon erfarenhet av liknande arbete. Dem verksar inte ha öppet på midsommar, så det blir till att vänta till på måndag =( |
|
|
Jag hade skikat tillback dom och åkt till en bmw handlare och köpt ORGINAL!!!!! har själv erfarenhet av "piratdelar" har du INGET tid kort, så snacka inte!!!! |
|
| Det skiljer på dom mellan 87-88, så du har nog fått till fel årsmodell. | |
|
Ok, tack för svaret. Då kanske man kan sova lungt i natt då =). Det blir till att ringa motornord på Måndag. |
|
|
Saablans! Lagrena passar inte ändå. Motornord sa att dem skulle passa, men lagrena i överfallen är anorlunda. Dem har tre stycken spår som ska hakas i överfallen men annars passar dem i blocket. ¨ Är det någon som vet om man kan ta ett par överfall från en äldre 325:a och trycka dit lagrena i. för vad jag förstår så passar dem inte till min 325:a som är en 90:a, men passar till samtliga äldre. |
|
|
För f*n åk och köp ORGINAL har du INGET tid kort, så snacka inte!!!! |
|
|
Har ringt till BMW och försökt beställa, men dem säger att det finns tre olika dimensioner, och jag har inte haft tid att åka dit och visa upp mina gamla. Sedan tar det ju hundra år för dem att få fram något. Men men, jag får väl ta ledigt och försöka ta mig dit. |
|
|
Bra att du får ut tummen :-) har du INGET tid kort, så snacka inte!!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.