|
|
|
|---|---|
|
Helloj, Parkerade idag och kom 5 meter från bilen när gummiringen som håller avgasröret vid bakre dämparen brast och fick höra ett litet "klonk". Nåja inga större problem, ner till Mekonomen o fixa en ny ring, efter ett jäkla meck så fick jag dit den som den skulle också, men nu när jag börjar spänna så lutar avgasröret lite och slutröret ligger jäkligt nära bakre kjolen nu, handlar om mm. Såg även att det "bandet" som håller avgasröret i mitten brustit, några tips för att få rätt på det samt hur pass viktigt är "bandet"? Kan jag köra en 30 mil imorron utan att fästa upp det eller riskerar jag att det knäcks på mitten? Själva avgasröret är från förra året och utan rost. Mycket tacksam för info! :) | |
Peter bmw325 cab |
själv körde jag ifrån stockholm till köpenhavn & tillbaka med bara en upphägning. samanlagt körde jag ca 180 mil utan problem |
|
Hehe tackar, det gick finfint och nu sitter det som järnet igen. Bandet jag menade innan var spännbandet där de olika sektionerna går ihop. Tackar ändå! :) |
|
|
Hehe, mina slutrör TRYCKER mot bakkjolen vilket gör att det wibrrrrrrrrrrerar en del............ Mvh Patrik 325i -92 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.