AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

1-Serien
1.834

Bra pris på denna 130 ?

2s
255
2sexy4u
640iA -11
Länk

Kan detta stämma??
Bilen verkar vara FÖR billig....
Texten snodd härifrån: Länk
"Garanterad en fin överraskning" glömdes i annonsen...
bluffannons igen
Lånar tråden lite...

Vad är en fullutrustad BMW 130iM -06 med drygt 3000 mil på mätaren värd?
(Tar gärna emot PM om ngn vill vara lite anonym och nyligen har köpt 130!)

Silver är den samt import om det har ngn betydelse.

Mvh Rechtslenker

Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Grovt uppskattat runt 220' +- 10'.

Väldigt låga mil för en nästa 5år gammal bil. Milen måste kunna verifieras, speciellt som det är en importbil.
Vad menar du med fullutrustad bil har den alla tillbehör som finns i utrustningslistan?
Bra fråga Berra. Vet ej om den är fullutrustad men den har det jag tycker är viktigt och lite till...

Bilden i fråga är denna: Länk

Den har skinn, navi, sollucka och M-sport åtminstone. Har för mig att sportchassi ingår i M-sport? Intressant att veta är dock om PDC finnes...samt HiFi-högt./största stereon. Något mer man vill ha som man inte tänker på?

Förutom de extremt fula 19" så är den mkt fin! Men frågan är vad den är värd...tycker dom har kostat ungefär samma en bra tid nu.
Den har PDC bak och fram, om den har största stereon är svårt att se, den ser ut att vara bra utrustad helt klart.
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Rechtslenker: den du länkar till ligger väl bra i pris. Andra 130i i samma prisklass har ju oftast rullat minst dubbelt så långt. Tittar du på andra lågmilade 06:or så kostar dom betydligt mer.

Jag kollade lite på 130iM med automat i höstas och det är ju en ovanligare bil men de som var ute kostade då en bra bit över 200' så nog känns det som priserna har tagit ett steg nedåt det senaste halvåret. Hade bilen du länkar till varit en automat så hade jag åkt och kollat på den.

___
//Ulf
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
Ser inte huven ut att sitta lite konstigt vid höger strålkastare?

Bra pris men synd att den inte har BMW:s 18" som 130i brukar ha ihop med M-paket.

Verkar som priserna sjunkit lite sista tiden. Finns en på AP som gått knappt 9000mil med ett pris på 188' och då känns ju den silverfärgade mer prisvärd om skicket är som det ska efter endast 3000 mil.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.