|
|
|
|---|---|
| Någon som har bra resp. dåliga erfarenheter av Need for Speed (BMW-verkstad) i Malmö? | |
| med tanke på hur det ser ut i verkstaden skulle jag inte lämna min bil där, jag stod och kollade på en mekaniker in action där i fem minuter.......slägga och vinkelslip....... | |
mackan325 |
Både jag och min mor (518-95) lämnar våra bilar hos Tobbe. Inga problem och mycket tillmötesgående, stor import av delar från tyskland till bra priser. Den som någon gång meckat själv vet att slägga och vinkelsip behövs ibland på fastrostade chassidetaljer o.dyl. Tobbe har jobbat flera år på Förenade Bils verkstad, det tvivlar jag på att du har Martin.... |
| Några andra som har erfarenheter? | |
RafkoM3 |
Tobbe på NFS är en av de trevligaste och tillmötesgående mekaniker jag har träffat. Så fort det är något problem med min M3 så åker jag till honom direkt. Han ställer alltid upp med tips och ideér fast han har skitmycket att göra. Rekomenderar honom om man bor i Malmö/Lund trakten. Litar 100% mer på honom än på jävla BMW Förenade BIL. /Rafael M3 Köhler Racing |
| Bra! Jag tackar Mackan och Rafko för hjälpen, ni verkar ha bra koll på läget! Det börjar nämligen bli dags snart för inspektion och har hört diverse skit om Förenade bil från flera håll. Är det bara Tobbe som jobbar där eller är det några fler? Isåfall hur är de andra? | |
|
Tobbe har en halvtidsanställd där vad jag minns rätt. Jag instämmer de inlägg här att Need for speed är den bästa "BMW"-verkstad i Skåne! Köper alltid grejor av honom till min bil. Trots om man kommer dit med en BMW 318is -90, ägnar han tid åt kunden lika mycket som till en snobb med sin 850CSi kärra. Kunden i centrum, som att säga! Rekommenderas varmt! //Coolman, always on left side on motorway! |
|
| Har enbart positivt att säga om Need for Speed, och Tobbe är ju verkligen serviceinriktad trots att han kanske för stunden har det stressigt när man kontaktar honom. Kan ju dessutom BMW | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.