|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Nån som vet varför Autovation upphört som återförsäljare? Börjar bli less på att så fort en återförsäljare får lite rutin så försvinner dom. Hänt flera ggr i Sundsvall , Hudiksvall och Gävle. Nån som vet vem som skall ta över? Just nu är det glapp mellan Uppsala och Sundsvall. Sjukt irriterande! Mejlade även Bmw själva och frågade , fast utan svar! | |
|
Har du sett den här tråden ? Länk Verkar dock som om reservdelsförsäljning och service är kvar än så länge |
|
|
Tjena! Jo , jag har läst den tråden. Har ingen egen erfarenhet av bilförsäljningen där. Har däremot bara gott att säga om reservdelar/verkstad. Alltid trevligt bemötande och bra service. Jag har handlat där sedan dom öppnade 2001. Det sista jag hört är att dom skall stänga rubbet. Går inte att beställa reservdelar längre. Har hursomhelst försökt fått tag på någon ansvarig på Bmw. Där är det skrattretande svårt att få tag på nån. Har mejlat flera ggr utan svar. Har ringt huvudkontoret och sökt ansvarig för återförsäljarnätet .Där fick jag det brillianta svaret att dom varken vet vart han/hon är eller när den kommer tillbaka. Ruskigt seriöst och förtroendeingivande!!! Får väl börja handla på Biltema eller byta bilmärke. |
|
|
Det är en ny ÅF på gång till apr/maj så just nu när man behöver hosta igång säsongen får nog startveven åka fram. Ryktet säger att Eriksson Bilteam blir stället att åka till framöver. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Okej jo jag har samma erfarenhet som dig lardass. Känns inte roligt att behöva åka till Uppsala och handla delar nu för att göra klart bilen.. PS. M3-speglarna sitter väldigt bra på bilen ;) |
|
|
Man kan ju bara hoppas att nya VD´n har bättre kunskaper om kundrelation än den gamla.. Vi köpte en hoj av Autovation (-04 F650CS) och fick kanonbra service då, men då var inte VD´n där heller så.. :) //amullo "No no, the speed was fine, it was the corner that was too tight" |
|
|
Har oxå hört ryktet ang. Eriksson Bilteam. Det som suger mest är att det brukar ta ett tag att lära sig bilmärket. Om ingen om killarna följermed till nya stället. Är fortfarande intresserad av anledningen till att Autovation bommar igen. Märks väldigt tydligt om man vill ha hjälp med något speciellt. Tex Englunds Bil i Luleå har otroligt bra koll på allt. Inte bara för att dom har bra personal , men oxå för att dom hållt på med Bmw väldigt länge. Den rutinen är svår att få ihop om man skall hatta hit å dit med återförsäljare som dom gjort i Södra Norrland. Tråkigt att Autovation försvinner , men blev 19 ggr argare när det skall vara helt omöjligt att få ett svar från Bmw. Skall testa att ringa imorrn , man vet juh aldrig , kanske nån dykt upp helt plötsligt till sitt kontor! |
|
|
Andre S, bra att du blev nöjd. Hittade ett par AC Schnitzer speglar till min 330 , så nu är ordningen återställd=) |
|
|
lardass: Låter bra det =) Fick ett brev från BMW nu där det stod att en ny återförsäljare ska öppna i Gävle i början på Maj. |
|
| Stämmer att det är Eriksson Bilteam och dom öppnar 8:e maj | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.