|
|
|
|---|---|
| Känner någon till den video på 60 min som visar prduktionen av Z4an i Spartanburg? Jag har sett den, möjligen på "Discover Channel i HD". Kommer inte ihåg titeln eller vem som producerat videon. Skulle gärna ha den på Blu Ray då den är relativt välgjord och detaljerad. | |
|
Hej! Skulle jag också gärna vilja ha tag på. Låter som en timme underhållning!! Hasse Z4 |
|
| skulle med vilja se en sådan film.. får söka på nätet :P | |
|
Jag antar att du menar ett avsnitt av Super Factories på National Geographic?! Länk |
|
|
Är på National Geographic nu 628csi |
|
|
Programmet gick idag igen under namnet "Megafabriker". Jag tackar tjänsten Magine för att jag kunde se det i efterhand. En del intressant som att motorerna sätts ihop i Tyskland, motorblocket är gjutet med aluminium innerst och magnesium ytterst för att hålla ner vikten, och motorhuv i aluminium av samma skäl. Och att en stor del av energiförbrukningen i fabriken kommer från el skapad med metangas från en närliggande soptipp. Tyvärr var det väldigt mycket generellt också som gäller vilken bil som helst. |
|
| Ska bli roligt att se, laddar hem avsnittet nu. Om någon vill ha fanns det på piratön, tyvärr var det lite dålig fart på nedladdningen! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.