|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| Här har du en bra bild på kolfibergrill på E90 Länk | |
|
Inte så tokigt Kushter. Får väl se den på nära håll efter Elmia?!. |
|
|
Kushter: OH shit! riktigt jävla snyggt. Men jag har en silverfärgad bil. och det verkar som det blanksvarta skulle sitta bäst. men jag är fortfarande lite kluven. och till all OT, sluta skriva sånt skit här, ta det i en annan tråd. Men kolfiber satt riktigt slickat och snyggt, kankse skulle köra samma mod? Var köpte du dina? Det står fortfarande mellan performance och kf :D |
|
| andreas.a du är säkert sur för jag kör en 05 och du en 04 :( | |
Buspelle |
Behåll originalgrillen är mitt tips, men om du nu måste ha svart, så blir det bäst med blanksvart till titansilver. |
|
Seriöst jag gick över gränsen och ber om ursäkt. Mycket barnsligt gjort. Jag har iaf en 6:a i min :). |
|
|
Om du är befinner dig i närheten av Stockholm och är intresserad kan du få mina mattsvarta grillar (inköpta från USA, M-Force Design @ E90post.com för strax över $100 tror jag det var) för 300 spänn. De är givetvis använda i ca 4-5 månader men är i övrigt i primo skick. Bara en tanke. :) |
|
| Varför lägga pengar på att göra bilen en snygg bil ful! | |
| Tycker original är snyggast på en silver. | |
|
varför i helvete skulle en svart grill göra bilen ful? jag förstår inte? förstår kolfiber, men om vi går direkt över till blanksvart grill, så åker jag väl till bmw och beställer en performance grill. känns som det skulle passa bäst. s stefan: håller inte helt med dig, tycker den ska vara blank och inte matt bara. men känns som svart kommer sitta bäst. för folk här hatar visst kolfiber :P hehe andreas.a wow, du är så himla cool. helt sjukt. men jag e ju turk, så jag fattar inte skillnaden på en 6a och en 4a, eller vad säger du? |
|
|
Hallå väx upp ni som håller på, tråkigt att läsa när folk börjar slänga ur sig turkstyling blattebil osv. Omoget! |
|
| Mattsvart grill Länk | |
| Alltså shit e du efterbliven eller? Det var ju som sa att jag var avundsjuk för att du har en -05 och jag en -04, haha. En fråga bara har du en chromad regskylltshållare? | |
|
Bengalsimon finns på garaget och han har ingen chromad regskylltshållare :D |
|
|
Simon jag vi ses på elmia :) bengalsimon jag köpte min på ebay. jag silver bil vet jag inte hur det skulle passa med cf men mattsvart hade jag valt på en silver bil tror jag. |
|
| På en silver bil kan det vara snyggt med helkromade njurar också ju. | |
|
inte krom, svart! :) något mörkt. andreas.a: förstår inte ens varför du smutsar ner tråden? jag har ingen kromad regskyltshållare, så du får gärna visa mig din bil? diskret styling e snyggast. att byta grillen gör inte bilen turkig. |
|
|
"diskret styling e snyggast. att byta grillen gör inte bilen turkig." Men en kolfiber grill är inte direkt diskret. |
|
|
För det första så vill jag be om ursäkt. Till ALLA som känt sig träffade. Både trådskaparen, Kushter och alla andra. Det jag skrev var ganska omoget utformat och lite vinklat för att spetsa till det hela och reta lite folk. Det lyckades jag ju iofs med...! :) Det jag menade med turkstyling, och kolfibergrillar är SJÄLVKLART INTE att allt med kolfiber är "turkigt". Verkligen inte. Jag gillar själv kolfiber och hade det på min E92 på utvalda ställen - men jag är "helsvensk". Det jag däremot stör mig på, är att vissa hänger på 19" eller 20" fälgar av någon modell. Slår i blåa lampor i angeleyesn, hänger på några vidrigt fula bakljus, och sedan kompletterar det med toning på 3 eller 5 rutor. Till detta så hänger det "Alltid" ett radband i backspegeln och föraren är av utländsk härkomst. Hur fan ska jag lyckas skriva mig ur det här nu då.... Ja... Jag försöker. Enligt mig (och många andra) så ser bilen jag beskrev ovan riktigt ful ut - och det syns verkligen att det inte finns någon smak bakom, utan bara köpt grejor för sakens skull och hängt på. En snyggare bil skulle istället vara PRECIS den som Kushter länkade in ovan, sin egen bil. Den är Riktigt stilrent och läckert stylad - med en baktanke! Kushi din bil ser verkligen skitläcker ut!! Och det menar jag. Men ibland så sitter jag (och många andra) och småskrattar för sig själva och undrar vafan en del har hållt på med. Nu vet jag ju inte vad bengalsimon har för planer med sin E90. Men bara tanken på en silvrig E90 med kolfiber grillar, några 19" fälgar och några andra smaklösa mods gör att jag får rysningar. Stilrent IS THE SHIT - och det uppnår man oftast UTAN "extra-lull lull" plock! ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| hehe, det är ju inget spec som skall göras. bara att jag vill ha en annan grill. på bilen sitter bmw's orginal blacklines. än så länge är allt bmw original, eller enbart fälgarna kommer vara bmw kopior. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.