|
|
|
|---|---|
|
Någon som har testat? Blir det stor skillnad på väghållningen med m5 hämmare fram och bak på en helt vanlig e34 525 som är lätt sänkt, 17" 245? Har letat lite med viss framgång men hittar inte det svar jag vill ha så jag skapar en ny tråd.. :) mvh | |
|
Det finns flera olika till M5, upp till 20mm bak. Och ja det är skillnad. Bytt. Stephan |
|
| Någon som har koll på måtten på de som sitter på en 525a? | |
|
På en 525 E34 sitter det oftast 15mm krängare bak. (18mm med M paket) Den grövsta krängaren till E34 satt på M5 Touring - 20mm |
|
|
Måtten finns på Realoem: Länk Länk Bara att kolla upp de man är intresserad av. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Det är rätt lätt, alla E34 med originalkrängare (förutom M5 och iX) har 23mm fram och 15mm bak. Alla sedan med Mchassie, inkl M5 har 25mm fram 18mm bak. Alla touring med Mchassie, inkl M5 har 25mm fram 19mm bak. Undantag från dessa är M5 med Nurburgringchassie då bakre krängaren gått upp 1mm, alltså 19mm på sedan 20mm på touring. 525iX har fram 24mm standard och 26mm med Mchassie. Bak är lite otydligt, enligt ETK har iX 17mm standard bak, men krängaren på min iX är inte en millimeter större än 15. Jag låter det va osagt. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.