|
|
|
|---|---|
|
Hej! Undrar om dessa Länk ser ut som de lampor som kom med faceliften? Finns det nån detalj som skiljer dessa från bmw´s egna, i design osv? Vill såklart köpa lampor som ser exakt ut som bmw´s egna. Om inte dessa är helt lika, kan någon posta en länk till nån webshop där man kan hitta sådana? MVH 540 :D | |
| Glömde skriva att det gäller e39. | |
|
Dom är inte helt lika! Dessa är, så vitt jag kan se, original BMW/Hella: Länk Kan tyvärr inte tipsa på annat än o kolla blocket/powerbörsen efter beg. original om du vill ha snygga lyktor :) Mvh Patrik ___ B M W |
|
|
Hej! De behöver inte vara just bmw original, men gärna exakt samma utseende på det stora hela, noterade att de jag länkade till t.ex saknade en grej vid blinkersen. Tyvärr kunde jag inte öppna din länk. |
|
|
Provar en annan länk: Länk Om du söker lite på t.ex. ebay.de så hittar du förmodligen klart mer prisvärda lyktor än i svenska butiker skulle jag tro. Mvh Patrik ___ B M W |
|
|
Jag köpte lyktor som ser ut som org + baklysen för 2900kr inklusive frakt från hongkong. Ljusbilden är okej, kvaliten är ganska dålig men gämför man pris skillnaden så går det att leva med. Länk Beemer 4 Life! |
|
|
TheMan: Vill inte verka gnällig, men dom var väl inte speciellt lika original, eller? För 2900:- borde man kunna hitta begagnade original i god kvalitet. Mvh Patrik ___ B M W |
|
|
Det betvivlar jag stark att du kan? problemet är att dem antingen är repiga eller solblekta.... Och är dem inte de så kostar dem en förmögenhet. Offtast har ju folk plockat av dem av bilen av en anledning.... På väldit nära håll är dem inte så lika kanske men för den pengen duger dem. Länk 2900kr var ju för fram+bak så kanske 2000kr för fram då. Beemer 4 Life! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.