AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
4.789

Dodge Nitro - den fulaste bilmodellen?

Go
1.567
Gorban
V90 D5 AWD Inscription -17
F20 118d M Shadow -18
Just nu står det en vit taxi utanför jobbet. En Dodge Nitro med oranga mycket stora fälgar. Detta måste vara en av de fulaste bilar jag någonsin sett. Endast Nissan Micra Cab eller Pt Crusier Cab kan vara lika ful. Sedan har vi ju Ssangyong. De borde anställa lite designers.

Vilken modell som är ute på marknaden just nu tycker ni är fulast?
Pe
111
Pelle_530
530 XI Touring-06
Pegeout 307 cab
du har nog träffat rätt på dina ex på fulaste bilar.
Sedan är Ford Ka ingen skönhet heller.,skulle även kunna sätta in hela suzuki´s sortiment på listan med
Am
194
Amonsson
320si -06

325i -92
För att inte tala om samtliga toyota bilar? Alltså dem ser ju fan förskräckliga ut hela bunten! Men ja, Nitron ser förskräcklig ut, nästan så att det är ännu värre innuti :O
No
160
Nobby
523i -96
Dom har inget att sätta emot Ssang Young:s modeller. Dom är helt enkelt på en annan nivå än konkurrenterna. Länk
Go
1.567
Gorban
F20 118d M Shadow -18
Toyta Celica från 80- och tidigt 90-tal var snygga bilar. Sedan hände något. Toytota talar själva om att dom har ett eget japanskt designspråk. Ja inte är det mitt språk i alla fall.
Am
194
Amonsson
320si -06

325i -92
hahaha, oj jävlar! det ser ju ut som en fisk eller nått, haha! Men finns ju en amerikansk suv som också ser sådär fruktansvärd ut. tror dem är typ 06-07or. Någon som förstår vilken jag menar? tror det är en dodge, ser typ ut som en pickup fast med kåpa och fronten ser ju ut ungefär som dem där Ssang young...
wa
802
wath
Volvo V70 T4 -16
Undrar ärligt talat hur man är funtad om man köper en ny Dodge Nitro eller Caliber.
De är inte speciellt billiga, de sågas totalt i motorpressen och andrahandsvärdet torde vara rekorddåligt.
Lever de helt enkelt på att lyckas lura några stackare med en "cool" reklamfilm?
har provsuttit en sådan och tycker att både utsidan och insidan rent utsagt suger,, förstår inte att folk köper den ens men i sverige är den ju amerikansk och ovanlig och kanske är det som lockar
No
160
Nobby
523i -96
Amonsson, menar du denna Länk - Pontiac aztec
Samma modell fast bakifrån Länk

Mera Ssang Young Länk Länk Länk Länk
Det finns inga som kan göra så maskulina bilar som jänkarna. Dodge Nitro tycker jag är okej, den är maskulin design. Nyare BMW tilltalar ju medvetet rätt många kvinnor (50% av marknaden), och har fått en del män att bejaka sin "Kapten klänning" inom sig, sina kvinnliga sidor. ;)

Hyundai Santa Fé gamla modellen är något av det fulaste jag vet. Det finns inte en enda harmonisk linje i den, jag tycker man blir yr bara av att titta på den.

Den nya modellen är däremot rätt okej, tycker jag.
cr
3.938
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
Tycker faktiskt inte det är något större fel på Dodge Nitros utseende. Länk . BMW 1-serien, bortsett från coupén, är betydligt fulare.

Det finns ju, som sagt tidigare, ett gäng betydligt fulare bilar.

MVH Christofer
Am
194
Amonsson
320si -06

325i -92
Nobby: Ja jusste, pontiac var det ju! går ju inte att hålla reda på amerikanarna längre, dem köper ju alla ifrån koreaner osv, ser ju likadana ut :P
Haha, kul att röra om lite i brasan.. :) Dodge Caliber är väl inget större fel?

Länk

Och Dodge Nitro:

Länk

Däremot håller jag med om att den där Pontiacen Aztec var väl inte helt lyckad. Synd på ett så bra namn, Pontiac.

Fiat Multipla är ju en grymt ful bil. Så ful så den blir nästan rolig.

Det här är en kul sida om fula bilar; han som skriver den njuter av av att såga designen på det mest dräpande sättet; eller vad sägs om "som en badanka med punktering"? Eller "denna glosögda och snoriga gris" (om BMW 1-serien)... Hahahahaaaa. det blir några skratt iaf..
... och här kom länken:

Länk

Det här är en av dom fulaste bilarna som finns att köpa i dag : Länk
Visa användare
2.841
Robert Lundberg
BMW 420d -16
MB SLK 250 -13

Skulle inte backa en sekund för en Nitro. Har haft förmånen att köra den och tycker att den lever upp till sitt coola utseende. Enda nackdelen är att jag upplevde den lite trång invändigt. Och speciellt dyr är den väl inte?!
Go
1.567
Gorban
F20 118d M Shadow -18
GE: Ha, ha, ha! Någon skrev att F10 är en 5 GT with a happy ending.
Visa användare
1.173
Sail
E89 Z4 -09

Jaguar XKR -07
Jaguar S-type 3,0 Executive -99
Jag säger bara en sak Fiat Multipla. Borde vara svårslaget avseende designmiss

Länk

Tappade man två lermodeller ovanpå varandra när man fick idén ?
hahaha ja multipla är ju en historia för sig själv:P
Stjälv tycker jag att den fulaste bil bakifrån är dom här nyare bmw.... Jep tyvärr dom ser ut som gamla futuristiska amerikanare fast fulare, Framifrån sett så fulast år nog saab. Men det är bara min åsikt jag gillar E34/38 /39 mest. Snyggast framifrån äe e34 med dubbla ljus ser lite agressiv ut. dagens bilar är bara bilar nothing else och jävligt krångliga och byta lappa på!!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.