|
|
|
|---|---|
|
Skulle vara intressant och veta hur vanligt förekommande fel detta är. Var på BMW Solna idag och fick en ny fläktkoppling, enligt dem så hade de åtminstone en bil om dagen som de bytte motstånd eller koppling på. Har ni också haft liknande problem och hur länge höll delarna efter att ni bytte ut dem? /Ash | |
|
Jag har problem med min nu men jag e för lat för att åka till BMW och byta... Vad tog dom för kalaset? Kan vara idé att åka och byta nu när värmen börjar komma... //Urre |
|
|
Fick betala 2000 totalt, kopplingen kostade 1100. Känns lite för mycket måste jag säga, med tanke på att arbetet gick väldigt fort och att det är relativt lätt att byta kopplingen själv. Men, men... /Ash |
|
|
Visserligen hade jag ingen nyare BMW, men alla BMW jag haft (alla E28or) har fläktkopplingen vart kass på... Kopplingen kostade också 1100 kr till E28 ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
| min skar å rensade all fläktblad som flög upp å gjorde rejäla bucklor i huven som tur var så slog det ej sönder motorn. | |
järnet |
Har en god vän som tvingats byta kylfläkt tre ggr. under de senaste 14 månaderna. Bilen är 14 månader gammal! Ett uppenbart problem! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.