|
|
|
|---|---|
|
bara idag dök det upp 4st m5 e34 som skrotas av privat personer, Undrar var bilarna kommer ifrån Så många känns lite skumt Ja tycker att folk som köper delar av dessa annonser ska ha chassi eller reg nummer | |
|
Bilar som gått hårt och är upprostade och är svindyra att få i skick säljes oftast i delar.. Väl snarare e39 som är mer stöldvarning på isf.. BMWCS 06641 www.specialsvarv.se |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
De kom väl utan motor,låda och diff + inredning eller!? Mvh Patrik |
| Var dök dessa upp? Blocket? | |
| ja såg några på blocket och en här | |
|
Det är inget skumt med någon av bilarna. Jag vet vilka dom är och vilka som säljer. Tänker inte gå in på det här, men det finns inget lurt bakom detta (varken 3.8:orna eller den vita 3.6:an). Att skabbiga exemplar säljs i delar är ju inte ovanligt. Bara bra för oss som har M5:or och vill renovera (vi får billigare delar och liken försvinner vilket på sikt lyfter priserna på våra vagnar). Hellre det än att nån snubbe är ute och burnar med dom eller kör på vintern. Vill man veta mer om den vita kan man läsa tråd på M5-forumet. Den vita är rejält rostskadad för att vara en M5:a (körd på vintern) och det finns nog ingen annan lösning än att demontera den såvida man inte vill byta stora mängder plåt och lacka allt på bilen. Internationellt E34 M5 register Länk |
|
|
Tror nog ingen här hade köpt dem som bil iaf.. ;) BMWCS 06641 www.specialsvarv.se |
|
| Jag har själv skrotat en e39 m5a, Men med tanke på hr många m5 e34 som försvunnit så vill man kanske veta vart de kommer ifrån, Själv tycker jag att man kan va trygg o handla från någon forum, Men blocket nej, | |
|
Har skrotat en massa m5or. Anledningen är att de är dyra att reparera och svåra att sälja hela, såvida de inte är jättefina. Stilla undran. Varför är ett köp säkrare på forumen än på blocket? |
|
|
Då den som lägger ut är medlem på forumet och man kan se deras inlägg, Och kanske fler som känner de Men där gäller inte autopower, |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.