|
|
|
|---|---|
|
Är det lagligt med film för lyset och klarar bilen besiktningen med film för lyset? nån som vet? // Giv en olle! å gär`n rivar! | |
|
Låter inte troligt att du får experimentera med strålkastarnas funktioner på det sättet. Har egentligen ingen aning men om jag skulle göra nåt sånt skulle jag inte göra det dagen innan besiktning direkt... "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" Mvh Anders S. |
|
|
mmm, det är det jag också tror, men ja är inte säker. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
| Har för mig att man bara får tona helljusen men är inte säker... | |
|
Det är inte tillåtet att applicera toning eller liknande på några lyktor, då upphör typgodkännandet! Det är inte ens tillåtet att använda sig av icke E-märkta glödlampor till ytterbelysningen! Rent teoretiskt skulle det kanske gå att göra en ny registreringsbesiktning med den modifierade delen och få den typgodkänd, men det är mycket tveksamt. Mvh |
|
|
Jasså...alla modifieringar som man vill göra med bilen verkar juh vara jävlit bökiga. Mkt svammliga lagar... // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
varför ska man tona lyset??? |
|
|
Det är snyggt...iaf på vissa bilar // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Kanske på Epa's! ;-) //HenriK //Kungen Af Malmö |
|
|
Hehe :) ...Hade dock inte tänkt sätta film för lyset. Tror inte det skulle passa...men ja var lite fundersam bara ifall det ens var lagligt. Men erkänn att det är snyggt på den här :) ? Länk // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Det är ju en smak sak, jag vill inte vara taskig eller oförskämd på något sätt men det är lite mycket "18 års" styling över hela den bilen. |
|
|
Men ja är juh 18 så det är väl perfekt till mej :) ...hehe nä, men ja menade just lysena. Inte hela bilen. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
Vet att det går att köpa mörka insatser till E34 men om det finns till E36 vet jag inte! Det kanske du bör kolla upp. Tycker det ser rätt tufft ut på en mörk 34:a iaf! //Danne |
|
|
Det finns fulare film, sådan blåaktig som Danmobility säljer! Någon sorts Wananbe-Xenon-kopia! Riktigt FULT! Trodde att det var sådan film du menade! //Henrik //Kungen Af Malmö |
|
|
535-mannen: jo...men tror du det ser bra ut då man har vita blinkers? tror det skulle se lite dåligt ut men men.. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
constrictor: var in på danmobility...tyckte allt där verkade vara lite budget grejjor. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
| har sett ganska många E36:or med nästan svarta lycktor fram dvs hela insatsen varit tonad.. är det typ samma som man kan köpa till E30 Hella Svarta lysen typ.. ??? | |
|
ingen aning.. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
---->shu! Tror inte att det kommer att se så illa ut med vita blinkers...i värsta falll får du väl byta tilll mörka blinkers oxå! Jag tycker du ska köra på den här idén nu! Danne |
|
|
om det nu är så intressant, varför inte köpa en flaska med bakljusspray och aplicera det i ett tunt lager o sen se om bilen går igenom besikningen, om dom klagar e de ju bara o ta en flaska med borttagningsspray o ta bort det direkt på plats, en billig o enkel lösning, men sen tror jag inte du får så bra ljus med sådant skit på glasen, men de e ju bara vad jag tror. |
|
|
535mannen: Ska ta och kolla i photoshop hur det skulle kunna se ut.. -db: jo det skulle kunna vara en lösning, men ja känner en kille som har det på sin e34;a...alltså mörka glas,inte tonat. Och den klarade iaf besiktningen. Men ifos om man köper glas kan det väl inte vara särdeles jobbigt att byta innan en besiktning. // Giv en olle! å gär`n rivar! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.