|
|
|
|---|---|
|
Hej Jag har en 330 ci cab e46 -02 det är så att jag har en gul lampa som lyser ständigt vet att den har nått med cabben att göra för den ser ut som den figuren på knappen när man cabbar ner , frågan är vad betyder den gula lampan ? har ingen instruktionsbok på denna bilen har beställt från bmw men det är svårt att få tag den för dom ? om det är någon som har den så hör av er | |
|
Det betyder att du inte kan fälla caben eftersom "lådan" för taket är uppfällt inne i skuffen så du får mer plats för bagage. Niklas |
|
|
ok vad bra tack då får jag leta el fel efter som jag kan fälla caben ju vad det nu kan vara ?? |
|
|
Eller om du menar den i mätarhuset så är det nåt knas med rundslagningskyddet. Gick å kollade i min bok och i den står det att man genast SKA uppsöka BMW. I mitt ovan inlägg syftade jag till att knappen du använder för taket lyser gult. Niklas Fransosen |
|
|
Jo jag menade den lampan där hastigetsmätaren o varvräknaren sitter vad menas med rundslagningskyddet ? |
|
|
Ja nu vet jag vad rundslagningskyddet är Tack för hjälpen med min fråga glömde skriva det tidigare Kristian |
|
|
Om du inte voltat med bilen, och det borde du ju märkt :-) så kanske du kan pröva med ett koppla bort batteriet en stund. Ibland så får bilarna våra lite "demens" och det brukar gå bort genom att göra dom strömslösa. Fast med tanke på att det rör en rätt väsentligt säkerhetskomponent så är det nog trots allt bäst att kolla med BMW. Niklas Fransosen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.