|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Nån som vet något om denna 745 02 den togs i trafik 2001-11-16 men är en 02. Bilen är import och gått 20200mil står på huddinge biltorg. Vart och kollat på bilen idag. Bilen såg rätt fin ut förutom fälgarna då och skivorna bak va slitna. dom begär 145 tusen är det värt för denna import bilen, eller är det bara skräp skruvad vrak. Som sag bilen såg fin ut i lacken o in för o vara en 02 som gått 20 tusen men hur vet man om den har gått mer? den hade service bok men den va stämlpad osc me massa kvitton. Bilen har 3 ägare totalt alltså en privat ägare sen 04a och då hade den gått knappt 5000km. vad mer bör jag kolla upp på bilen osv för att kolla att den inte är skruvad osv, enligt säljaren så ska allt funka o den går jättre bra, han sj har kört den. Jag begärde att bilen m-testas och han sa att jag bara ska boka den och så får man göra det. Men hjälper det att m-testa bilen? skulle vara tacksam för alla svar så kankse jag köper den i veckan. här är bilenLänk | |
|
Hej, Vet inget om bilen ifråga. Saker att kolla: Motorgång (Skall gå helt jämt), växellådans växlings karaktär (speciellt vid nedväxling 3-2-1) och elektronik... Se till att få en varudeklaration, om det inte står ngt otrevligt där så kan du alltid luta dig mot KKL om det värsta skulle ske... Det kostar en del att reparera, underhålla och driva en sådan här bil, men vilken komfort..:-) Absolut en bra ide med M-test. Är det sommardäck på översta bilden..(?) Väldigt ambitiöst att byta hjul vid en plåtning... Lycka till. //Pontus |
|
|
Hej idag har jag beställt protokolls koipor imorn ska jag kolla upp försäkring osv. Han har ingen varudek på bilen när jag va där, men jag ska fråga efter den. ne dom är året runt däck fula är dom, bör bytas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.