|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Har nu byggt klar mina egna angel / demon eyes. Tryck på länkarna för att se bilderna! Har specialt beställt starkade dioder som kommer i dagarna för att få ett annat sken.. Länk | |
|
Kewl! Knepigt och/eller dyrt? //Koffe |
|
|
Tjena! Har ju testat mig fram med olika lösningar så det har ju blivit lite dyrare än vad det skulle bli om jag gjorde det igen. Det som kostat är ju själva ringarna, de kommer från BMW. 3000:- för ringar med fiberoptik. Sen ca 1000:- för specialdioder med motstånd. så ca 4000:- så är det fullt funktionellt i lampan .. / daniel, kan ju bygga fler om någon är intresserad :) |
|
djhenk |
Daniel, det såg faktiskt ganska häftigt ut. =) Är en klen fantast av styling men din bil fick en ganska imponerande framtoning i parkerat läge. Jag har kanske dioder som kan intressera dig? (Jobbar på en rolig elektronikgrossist i storlek med elfa). Anyhow, lycka till med fortsatta projekt! =) /Henk |
[Qvickeen] |
Daniel: Fråga :) Kostar det inte ca 3900kr o köpa från nåt styling företag??.... //Qvickeen Besök min BMW hemsida, bli medlem! Länk |
|
Tjena! jo du kan köpa Inpros Angel Eyes för ca 3800 för en hel sats, och vill man nu ha den bristfälliga kvaliten och dåliga ljuset så ska man självklart handla dem :) Mina Angeleyes är dvs orginal från E39, går inte jämföra med inpros. Jag ägde inpros sats tidigare men blev så besviken att jag byggde mina egna .. ha d! / daniel |
|
[Qvickeen] |
Jaha ok! Då förstår jag varför. Lätt lite konstigt när du sa att dom var dyrare.. Men förstår då :) Ser j-vligt schyst ut måste jag säga!!... Ska ha såna på min E36a Coupe sen ;)... //Qvickeen Besök min BMW hemsida, bli medlem! Länk |
|
hehe lungt ;) Inpros Angel Eyes har luftbubblor i ringarna, har inga skarpakanter där ljuset ska brytas så därför bryts ljuset dåligt, allt är gjort i plast, socklarna för glödlampor syns mycket tydligt utanför bilen osv osv .. jaja .. ska slänga upp fler bilder på Angel Eysen när jag fixat starkare dioder :) ha d! / daniel |
|
| Jag håller oxå på o bygga egna Angel Eyes. Jag har ringarna från en E39:a men var får man tag på ljusstarka lysdioder. Har kollat på Elfa men dom verkar inte ha några. Skulle vara mycket tacksam om någon kunde hjälpa mig med detta. | |
|
Tjena! du kan maila mig så kan jag ge dig tips, maila mig på padde@hyperisland.se ha d! mvh Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.