|
|
|
|---|---|
|
Jag vill ha en bmw 325 e90 från års 05. Jag ska kolla på ett exemplar imorrn gått 12700 mil för runt 150 000 kr. Sen hittade jag denna : Länk Man blir så himla frusterad när man kan få en som gått runt 3000 mil mindre för runt 20 k plus....åhhh Så ringde jag bilfirman en snål gubbe fanns tydligen ingen prutmån alls på bilen. What to do? jag var bara beviljad 150 000 kr på banken med lån, ville liksom itne ta på så mycket mer heller... | |
|
Är det liknande utrustning på den billigare? Den du länkar verkar ju ha både dynamic och comfort-paketen och det är ju inte dumt. __________ Mvh Grelle |
|
|
Länk den där ska jag kolla på. vet inte vad den har för paket, det visste inte ens ägaren, den är från början leasad tror jag som tjänstebil... hmm sportstolar iallafall |
|
| Ring och kolla prutmånen på den i uppsala, kan ju gå att få loss den för 150k vid snabb affär. | |
|
Ja försök pruta på den. Kan ju gå o få den för 150. Tyckte väl inte den för 150 såg så inbjudande ut. Men kanske bara e jag som tycker det. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.